Luminair on iphone

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joost1989
    • Feb 2009
    • 20

    Luminair on iphone

    hoi allenmaal

    ik heb sind kort een iPhone en kwam in de app store een programma tegen dat Art-net kan uitsturen, genaamd Luminair.

    en daarbij 2 vragen:

    Kent iemand dit programma al ?

    Weet imand een goedkope Art-net to DMX coverter?
    Last edited by moderator; 27-02-09, 20:31.
  • WouterJM
    • Feb 2009
    • 8

    #2
    Hey,

    wat ik over het programma kan lezen is dat het super schijnt te werken. Vraag me alleen wel af dit je batterij niet snel leegslurpt (constant wifi met constant versturing van data)

    Over artnet-dmx converters:


    Bij omschrijving staat dat ze de converter van Enttec aanraden

    Succes ermee, klinkt als leuk speelgoed dit

    Comment

    • tasplace
      • Dec 2003
      • 33

      #3
      Heb het uitgeprobeert op een iphone en via de "art-net to dmx" die bij freestyler zit omgezet naar dmx en het werkt.
      Je kan volgens mij alleen faders schuiven en dus geen cue's afspelen (kan het tenmiste niet ontdekken.
      Maar om je licht software aan te stuuren ofzo is het mischien wel bruikbaar

      Daan

      Comment

      • FiëstaLj
        • Oct 2000
        • 2068

        #4
        Originally posted by tasplace
        Heb het uitgeprobeert op een iphone en via de "art-net to dmx" die bij freestyler zit omgezet naar dmx en het werkt.
        Je kan volgens mij alleen faders schuiven en dus geen cue's afspelen (kan het tenmiste niet ontdekken.
        Maar om je licht software aan te stuuren ofzo is het mischien wel bruikbaar

        Daan
        Zou je dat es na kunnen vragen ? Of je ook cue's op kan nemen en afspelen. zit erover te denken deze App te kopen, maar de vrij hoge aanschafprijs houdt me nog even tegen.

        Ding moet wel doen wat ik wil natuurlijk !
        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

        Comment

        • Dj Gino V
          • Feb 2009
          • 237

          #5
          Hey sorry dat ik deze oude discussie nog eens kick,
          maar wou eens vragen of al mens met drive in show deze app luminair al gebruiken.
          wat wat ik kan vinden is dit wel iets heel handig om tijdens de show de lichten te besturen, maar weet er iemand dat je de fade time per tab functie kunt instellen en daarbij bijvoorbeeld moving heads hun eigen speed laten gaan

          alvast bedankt
          mv Gino

          Comment

          • DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

            #6
            En nu nog eens, maar dan in begrijpend nederlands geschreven?

            Comment

            • RobertK
              • Jun 2012
              • 82

              #7
              Engels mag ook....

              Comment

              • Dj Gino V
                • Feb 2009
                • 237

                #8
                Hey

                Ik wou nog eens horen of er al iemand deze app gebruikt om zijn lichten te sturen tijdens een drive in show, en wat de bevindingen zijn goed of slecht.
                Want ik vind deze app. persoonlijk wel zitten om als dmx controler te gebruiken
                mijn lichtshow bestaat nu uit 2 LED DJ 4BAR (JB Systems), 2 color changers (x-color LED adj) en 4 movingheads in bestelling ( Indigo 5500 showtec)

                alvast bedankt
                mvg Gino

                Comment

                • RobertK
                  • Jun 2012
                  • 82

                  #9
                  Het heeft 1 grote valkuil:
                  WiFi...

                  de verbinding is altijd ERG gevoelig, een kleine dropout op je laptop voor google is niet zo erg, maar in dit geval kan het een b.o. opleveren!
                  Met je telefoon is leuk voor posities van je bewegend licht, ambience dingen, etc..
                  Maar ik zou er geen showtjes op draaien.

                  Comment

                  Working...