pearl 2004

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HGL_lightjocky
    • Oct 2008
    • 20

    pearl 2004

    nou mensen die de pearl kennen kunnen mij messchien wel helpen.

    ik zou graag me chase willen op slaan onder me dim faders of onder een swop pallet. kan dit zo ja hoe?

    waarom.
    als ik me bewegingen onder de playback faders heb staan wil ik dus bepaalde funties die ik heb gemaakt me kleuren wielen gebruiken. op die beweging of op een andere beweging.

    ik heb ok al contact gehad met fairlight voor een nederlandse handleiding. maar die is er niet. de engelse is wel oke maar begrijp hem niet ben zelf niet zo goed technische engels lezen.
    dus ben wel bezig met de hand leiding dus roep niet meteen RTFM.

    gr danny
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

    #2
    Beste Danny,



    Voordat je een nieuw onderwerp aanmaakt is het de bedoeling dat je even de search gebruikt om te kijken of de vraag die je stet niet reeds eerder is gesteld.
    Zoals je leest in het onderwerp waarvan ik de link heb geplaatst is dat zo.

    Aanvullend; aan een Nederlanstalige handleiding voor een lichtcomputer die verder volledig in het Engels werkt heb je niet veel.

    Onderwerp afgesloten, draadje bestaat reeds, het antwoord staat er netjes in te lezen.
    Wanneer je de pearl manual naast je tafel legt en je voert der stappen uit voor het aanmaken en/of editen van een chase onder een playbackfader.....weet ik zeker dat het gaat lukken. Succes!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    Working...