movingheads/scans in matrix

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Shark
    • Aug 2007
    • 208

    movingheads/scans in matrix

    vaak als ik een groot event, optreden,.. of dergelijke zie, zijn er soms wel eens scans of movingheads in matrix.
    zelfs al zijn het er 30, lijkt wel of ze perfect gericht staan op 1 punt. Zijn hiervoor misschien in bepaalde sturingen al speciale effecten? of zijn al deze fixtures per stuk op die locatie geplaatst?.

    ik ben vooral met chamsys bezig, dus ook handig om weten of hier speciale functies zijn voor dit soort van positiebepaler in matrixen van de scans/movingheads.
  • kristofb
    • Sep 2006
    • 91

    #2
    Originally posted by Shark
    vaak als ik een groot event, optreden,.. of dergelijke zie, zijn er soms wel eens scans of movingheads in matrix.
    zelfs al zijn het er 30, lijkt wel of ze perfect gericht staan op 1 punt. Zijn hiervoor misschien in bepaalde sturingen al speciale effecten? of zijn al deze fixtures per stuk op die locatie geplaatst?.

    ik ben vooral met chamsys bezig, dus ook handig om weten of hier speciale functies zijn voor dit soort van positiebepaler in matrixen van de scans/movingheads.
    in uw chamsys zit een matrix functie verwerkt. positie kan je met de fan toets snel make maar wel bij het bouwen vd matrix even zien da ze idd recht hangen

    Comment

    • Tom van Kameren
      • Oct 2006
      • 57

      #3
      Ma lighting

      In een GrandMA zit een matrix functie geimplementeerd. Wanneer je je fixtures softwarematig in een matrix zet. Kun je er teksten, afbeeldingen (mits je genoeg "pixels" hebt) en te gekke effecten overheen zetten. Als je ze in je stageview op schaal intekent dan kun je ze met 1 tik op je touchscreen op elke gewenste positie zetten.

      Heb zelf gewerkt met een matrix van 16 bij 8 met scans





      YouTube - Lightshow Tom Spaan, Time out Gemert
      Last edited by Tom van Kameren; 19-09-08, 11:34.
      Tom Spaan
      StoreQ operating

      Comment

      • kristofb
        • Sep 2006
        • 91

        #4
        Originally posted by Tom van Kameren
        In een GrandMA zit een matrix functie geimplementeerd. Wanneer je je fixtures softwarematig in een matrix zet. Kun je er teksten, afbeeldingen (mits je genoeg "pixels" hebt) en te gekke effecten overheen zetten. Als je ze in je stageview op schaal intekent dan kun je ze met 1 tik op je touchscreen op elke gewenste positie zetten.

        Heb zelf gewerkt met een matrix van 16 bij 8 met scans
        precies redelijk maf daarbinnen
        Last edited by moderator; 19-09-08, 08:44.

        Comment

        Working...