user profiles lightjockey voor movingheads Jhm lighting

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj jeff--bluestarparty
    • Jan 2008
    • 11

    user profiles lightjockey voor movingheads Jhm lighting

    hallo allemaal,

    wie kan mij helpen aan de user profiles van jhm lighting. ik heb ze nodig van alle movingheads. ik heb gezocht op de site van martin en via google maar heb niets kunnen vinden.

    dus wie kan mij helpen aan deze user profiles? hoeft niet allemaal teglijk, alle beetjes helpen!

    het gaat hier om de volgende modellen:
    MH-027A 250 MSD
    MH-027B 250 MSD
    MH-028A 250 MSD
    MH-047A 575 HMI
    MH-047W 575 HMI Washer
    MH-048A 575 HMI
    MH-058A 1200 HMI
    MH-058B 1200 HMI
    MH-058W 1200 HMI Washer

    kanaal indelingen kunt u vinden op jhmlighting.nl helaas beschik ik zelf niet over de vaardigheden zelf user profiles te maken. ik hoop dat julie mij verder kunnen helpen.


    Bij voorbaat hartelijke dank!,

    Jeffrey van Mastrigt
    licht is sneller dan geluid....... daarom ben ik de Light Jockey

    BlueStarParty, at your service!
  • lichtpuntje
    • Sep 2003
    • 79

    #2
    Hoi Jeffrey,

    Als het goed is kun je in LJ een fixture invoegen van het merk 'Generic'. Voeg een generic scanner in met het gewenste startadres. Nadat je dit gedaan hebt, komt er een icoontje op je fixture-palet te staan met de titel 'generic scanner'. (er kan trouwens ook iets anders staan, maar ik noem het nu ff generic scanner)
    Wanneer je met je verkeerde muisknop klikt op deze fixture, krijg je een menu warin staat 'define fixture profile (o.i.d.) Als je hierop klikt krijg je een venster waarin je alle parameters kunt invoeren. Dit is puur invulwerk vanuit je manual. Let wel op dat wanneer er DMX-offset wordt gevraagd, je moet tellen vanaf 0. Dus DMX-kanaal 1 = 0, DMX-kanaal 2 = 1, DMX-kanaal 3 = 2, enz...
    Op deze manier kun je het profiel voor de betreffende scan/mh volledig opleuken en uiteindelijk opslaan. Zo kun je in het vervolg deze scan/mh direct inladen vanuit de lijst...
    Uiteraard kun je dit allemaal terugvinden in de manual van LJ of op dit forum (en andere sites)

    Succes ermee!

    Gr. Thomas
    dus...

    Comment

    Working...