Strand 200 serie

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • J.S. Coolen
    • May 2008
    • 254

    Strand 200 serie

    Hallo,

    Wij hebben onlangs een strand 200 aangeschafd. Nu wil ik een videokaart aanschaffen voor deze tafel. De kaart die strand zelf levert kost iets meer dan 200 euro. Persoonlijk vind ik dat wat veel voor een videokaart. Zijn er mensen die weten of er ook andere kaarten inkunnen?
    Last edited by J.S. Coolen; 14-05-08, 09:27.
    Account niet meer actief.
  • marciano
    • Feb 2006
    • 164

    #2
    Dit is volgens mijn weten niet mogelijk ivm met driver onderstuning van de videokaarten. Ik weet het niet zeker maar je kunt het na vragen bij barndoor die zouden het wel moeten weten.

    Comment

    • J.S. Coolen
      • May 2008
      • 254

      #3
      Daar heb ik hem ook gekocht. En zij denken dat het niet mogelijk is. Maar ik dacht niet geschoten is altijd mis en misschien heeft iemand hier iets gevonden.
      Account niet meer actief.

      Comment

      • marciano
        • Feb 2006
        • 164

        #4
        Ok. Ik denk dat ik je dan ook niet verder kan hebben of je kan proberen om bij een computerboer te vragen wat voor videokaart (wat voor aansluiting) het is en dan er 1 tweede hands kopen om te kijken of het werkt.

        Comment

        • J.S. Coolen
          • May 2008
          • 254

          #5
          Ik ga van de week wel even met de tafel langs een computer winkel.
          Account niet meer actief.

          Comment

          • Kilian
            • Dec 2005
            • 179

            #6
            Originally posted by J.S. Coolen
            Ik ga van de week wel even met de tafel langs een computer winkel.
            Misschien is het ook wel handig om eens uit te zoeken wat voor kaart er precies in de tafel zou moeten zitten. Als dit een board is met iets dat vergelijkbaar is met een pc (eisa/pci/agp enz enz), en je weet watvoor chipset erop zit, dan zou je een vergelijkbare kunne zoeken.

            Succes

            Comment

            • J.S. Coolen
              • May 2008
              • 254

              #7
              dank je wel. Ik heb hier totaal geen verstand van. Sorry computers is niet mijn ding.
              Account niet meer actief.

              Comment

              • J.S. Coolen
                • May 2008
                • 254

                #8
                Ik ben er inmiddels achter dat er echt alleen een originele videokaart in kan.

                Wellicht dat er in de toekomst een merk komt die ze ook gaat maken, ik ga er alleen niet op wachten.
                Account niet meer actief.

                Comment

                Working...