Chamsys output dmx probleem

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Shark
    • Aug 2007
    • 208

    Chamsys output dmx probleem

    heb mij laatst een nieuwe Chamsys PC Wing aangeschaft, ma toch een probleem me het uitsturen van het dmx signaal.

    Ik heb ondertussen al kunnen programmeren, enkele chases kunnen maken, kon alles bezien bij de dmx output van het programma. de pc software reageert ook op de pc wing, dus vermoed dat deze volledig ook is geïnstalleerd. Heb ook de optie aangezet die zegt of er een pc mag aangekoppeld worden.

    De dmx signalen vertrekken vanuit de usb pc wing, en volgens mij zit daar net ergens een probleem. Ik probeer dus een dimmer te patchen op kanaal 1 2 3 en 4, maar zie de lampen niet branden. Dit werkte wel bij de persoon waar ik deze heb bij gekocht, met zijn sturing kon hij deze wel aansturen.

    De kabel is net van gisteren aangekocht, de sturing heb ik net een halve week, en de dimmer is getest, en werkt met de andere sturing van die persoon dus.

    Zijn er eventueel nog mogelijke oorzaken waardoor ik geen lamp zie aangaan? heb deze dus achteraan bij de pc wing in "A" gedaan en gepatched als "1-001" softwarematig. De dipswitches staan ook goed bij de dimmer, de master staat ook open en is geen blackout signaal ofzo. Enkel zie ik wel bij de setup dat hij de PC Wing niet detecteert, maar als ik met een schuif ga bewegen, zie ik die waarden wel aanpassen op de pc zelf, dus weet niet wat hiervan juist is?

    Bij de dimmer zie ik het ledje flikkeren dat deze wel dmx signalen aankrijgt, maar toch zie ik geen lamp aan of uit gaan op het juiste kanaal.

    de dimmer is een Eurolite EDX 4 kanaals dmx dimmer

    iemand nog een mogelijke oplossing?
    Last edited by Shark; 01-05-08, 23:04.
  • lucken
    • Sep 2002
    • 342

    #2
    Kijk eens in Setup - View DMX I/O hoe de poorten ingesteld staan ! Staat Poort 1 en 2 geactiveerd en ingesteld op MQ WIng ?

    Voor extra vragen van ChamSys kan u beter terecht op het forum dat zich bevindt op : ChamSys

    Comment

    • Shark
      • Aug 2007
      • 208

      #3
      Originally posted by lucken
      Kijk eens in Setup - View DMX I/O hoe de poorten ingesteld staan ! Staat Poort 1 en 2 geactiveerd en ingesteld op MQ WIng ?

      Voor extra vragen van ChamSys kan u beter terecht op het forum dat zich bevindt op : ChamSys
      out type stond nog op ArtNet.. dus bedankt! is eindelijk werkend

      Comment

      Working...