Showtec LED Club Scanner

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • utopiamedia
    • Apr 2008
    • 3

    Showtec LED Club Scanner

    LED, je ziet het steeds meer en meer, maar hoe zijn de prestaties met LED 's bij scanners?

    Hoe doet deze scanner het in verhouding tot andere scanners in de zelfde prijs klasse? Iemand ook filmpjes van deze scan?

    Het is zeker niet de beste scan die er te krijgen is, dat kan ook niet anders voor het bedrag.

    Zelf zie ik er wel voordelen in dat het een LED scanner is, je hebt minder afschrijving van lampen, onderhoud zal minder zijn want je hebt geen ventilator nodig die stof erin zuigt.

    Wat is jullie ervaring?
    Just i way of life.
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

    #2
    Niet van dit ding, maar ik weet dat er een topic ronddoolt waarin ik meen een mac 250 en een ledversie werden vergeleken..
    ik meen dat deze resultaten wel opzienbarend waren.
    Feit blijft echter dat de led nog niet zo goed is dat het de ontladingslamp kan vervangen.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      Valt toch door de mand als je er een deftige 250 Watt scanner (ja, zelfs gloeilamp) naast hangt hoor. Als je IN de straal kijkt dan lijkt de LED veel sterker maar als je het op de dansvloer vergelijkt dan wint de gloeilampversie nog met glans (vergeleken met The Winner van JB).
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      Working...