Futurelight MH 660 Prism Error

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aron
    • Jun 2004
    • 27

    Futurelight MH 660 Prism Error

    Hallo,

    Ik heb een probleem met een MH660.
    Een probleem heb ik met het prism wheel hij geeft de error PrEr als ik opstart.

    Nu heb ik al de cervo nagekeken en het stekkertje losgehaald, nu lijkt het probleem hierin niet te zitten. Hij blijft namelijk de error weergeven ondanks het losse stekkertje.

    Hebben jullie hier mischien wat ideeen over?

    Dank voor julie tijd.
    Met vriendelijke groet,
    Aron
    Last edited by aron; 06-03-08, 19:07.
  • djproffi

    #2
    ik weet niet of je er iets aan hebt, maar dit staat er in de engelse handleiding:

    EFEr
    (prism-wheel error) This message will appear after the reset of the fixture if the magnetic-indexing circuit malfunctions
    (sensor failed or magnet missing) or the stepping-motor is defective (or its driver circuit on the main PCB). The
    prism-wheel is not located in the default position after the reset.

    Comment

    • aron
      • Jun 2004
      • 27

      #3
      Hartelijk bedankt voor je snelle reactie!

      Zoals je mischien begrijpt had ik deze error ook al opgezocht in het error-logboek.

      Beetje jammer dat ze niet echt duidelijk zijn met de oplossing..

      Comment

      • R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

        #4
        kijk even wat de motor doet als je de spot hebt opgestart, als je hem vrijelijk kan bewegen zal de driver wss. gesneuveld zijn. Anders zal je sensor moeilijk doen, grote kans dat de magneet die daarvoor bedoeld is verdwenen is, dit is wel een bekend probleempje bij wat oudere MH's. Gesneuvelde kabels kunnen ook het probleem wel eens zijn, wordt nog wel eens vergeten.

        Comment

        Working...