Martin versus...

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

    Martin versus...

    Hoi allemaal,

    Wat ik merk ,sinds ik echt actief ben en ook actieve kennis heb, is dat er 2 "kampen" in het licht wereldje bestaan.
    Enerzijds zijn er de mensen pro Martin en mac toestanden en anderzijds hebben we de mensen die Robe, High end of VL als ze het kunnen permiteren "toezweren"

    Of maw ben je ofwel pro Martin of wel contra martin.
    Er bestaan hier momenteel genoeg topics omtrent martin versus... om dit in na te gaan.
    Maar wat ik mij nu eens duidelijk wil weten wie heeft er nu gelijk?
    Als je de pro martins hoort is er alles mooi, snel en vloeiend aan
    als je de contra's hoort dan zijn ze traag met schokkende overgangen, slechte kleurmening en dergelijke dingen meer.

    Ik heb geen ervaring met martin toch geen actieve nog met VL en Robe wel met high end movitec en coemar.
    Enlighten me!



    kleine voetnoot: mijn stem zou naar contra mac gaan maar wegens geen/weinig ervaring met mac,robe,VL,... heb ik weinig recht tot spreken...
    Hold on a second, relax and listen...
  • RRRRik
    • Aug 2006
    • 27

    #2
    Originally posted by Funmaker


    Maar wat ik mij nu eens duidelijk wil weten wie heeft er nu gelijk?
    Je budget heeft meestal gelijk!




    Grt'n

    Rik

    Comment

    • Orbis
      • Feb 2004
      • 217

      #3
      dan stel ik voor dat jij eerst eens zegt waarom je contra mac zou zijn als je er geen ervaring mee hebt.

      Ik heb intussen veel ervaring met zowel martin als varilite en dit is mijn mening: puur lichttechnisch en kwalitatief gezien: varilite MAAAAR: zorg dat je in je magazijn en liefst op de baan ook iemand beschikbaar hebt voor CONTINU onderhoud en herstellingen, en kies de juiste VL voor de gepaste toepassing...