martin case leren programeren

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thomas artois
    • Jun 2006
    • 29

    martin case leren programeren

    waar kan je in belgie (ben van west vlaanderen) een "opleiding" voor martin case krijgen .

    werk nu altijd met chamsys maar voor een volgend project zou ik specifiek op martin moeten draaien ... maar ken die software jammergenoeg niet ..

    kan mij iemand helpen aub
  • TLAproductions
    • Jan 2006
    • 98

    #2
    hallo,

    wij draaien nu al een jaar op case,
    ik heb echter nooit een opleiding gevolgd,
    het programmeren wijst zichtzelf grotendeel uit,

    gewoon even de tafel in uw woonkamer zetten en enkele lichten aanhangen en programeren maar

    anders eens bellen naar case belgium
    daar weten ze wellicht wel raad !

    (btw; de handleiding is heel netjes uitgelegd, ik denk zelf ergens de nederlandstalige hier ergens te hebben liggen)

    Comment

    • thomas artois
      • Jun 2006
      • 29

      #3
      dat is het hem juist ik heb geen case ...... of firma waar ik nu bij werk ook niet .

      zou binnenkort willen grotere projecten doen en bij de meeste firma's draaien ze op case dus vandaar dat ik het meschien wel hadig vind van dat te leren . veronderstel anders moeilijk binnen te graken bij een firma als je deze neit kent . of is dit niet zo

      Comment

      • TLAproductions
        • Jan 2006
        • 98

        #4
        Originally posted by thomas artois
        dat is het hem juist ik heb geen case ...... of firma waar ik nu bij werk ook niet .

        zou binnenkort willen grotere projecten doen en bij de meeste firma's draaien ze op case dus vandaar dat ik het meschien wel hadig vind van dat te leren . veronderstel anders moeilijk binnen te graken bij een firma als je deze neit kent . of is dit niet zo
        hangt een beetje van je bedoelingen af natuurlijk,
        zoveel firma's hier in west-vlaanderen draaien er niet op case hoor (denk ik toch, tenzij jij beter geĆÆnformeerd bent),
        maar is case is idd wel een heel gemakkelijke tafel om fuiven mee te doen

        anders eens een case huren voor een midweekje, kwestie van de kosten de drukken, of vragen aan die firma's die je op het oog had of je eventueel eens mag meegaan wanneer zij opzetten

        Comment

        • thomas artois
          • Jun 2006
          • 29

          #5
          ok thx

          en van die firma's ... er is er een in roeselare ... en klein beetje verder dan jou zijn er ook 2 firma's die op case draaien

          bedankt voor de info.

          grts thomas

          Comment

          • Wouter Verlinden
            • Dec 2000
            • 263

            #6
            Originally posted by TLAproductions

            anders eens bellen naar case belgium
            daar weten ze wellicht wel raad !

            "Case Belgium" ????

            Ik vermoed dat je R&D International in Landen bedoeld.... de ontwerpers van de Case en de Maxxyz... (en nog andere producten natuurlijk)...


            Greetz,

            Wouter
            Wouter Verlinden
            Creative Sound & Light Development

            Comment

            • showband
              • May 2001
              • 4524

              #7
              Ik vind het weer een verstandige vraag. De poster wil niet gewoon gaan aanklooien maar vraagt of er een concrete cursus bestaat.

              Al eens eerder over gepost. Ik snap niet waarom het in deze branche altijd de norm is om het te leren door op eigen houtje te prutsen. Een cursus zou toch veel efficienter moeten zijn. twee uurtjes doornemen ipv een paar dagen trial and error?
              lekker belangrijk!

              Comment

              • TLAproductions
                • Jan 2006
                • 98

                #8
                Originally posted by Wouter Verlinden
                "Case Belgium" ????

                Ik vermoed dat je R&D International in Landen bedoeld.... de ontwerpers van de Case en de Maxxyz... (en nog andere producten natuurlijk)...


                Greetz,

                Wouter
                jups absoluut
                kon gewoon niet op de naam komen

                Comment

                • Wouter Verlinden
                  • Dec 2000
                  • 263

                  #9
                  Als je een "echte" cursus zoekt...

                  Home

                  De importeur voor Belgiƫ... die eveneens trainingen geeft...
                  Wouter Verlinden
                  Creative Sound & Light Development

                  Comment

                  Working...