lamptime teller robe 575at

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Halo
    • Nov 2005
    • 178

    lamptime teller robe 575at

    ik heb nu na ruim een jaar een klein probleempje met onze robe spotjes, heb ze met z'n alle op een rij staan, geserviced en wel, nieuwe lampjes erin...enz.

    maar nu wil ik de lamptime teller natuurlijk weer op nul zetten aangezien er een nieuwe lamp inzit.
    volgens het boekje moet je het volgende doen:

    menu>info>LATi en dan up en down tegelijk indrukken en op enter drukken staat er in het boekje, de teller springt dan op nul maar zodra ik het menu verlaat en weer terugga het menu in staat de oude waarde er weer.

    heeft iemand dit probleem al eerder gehad (moet haast wel)?
    wat kan ik eraan doen? doe ik iets fout? staat het fout in het boekje? is dit een software bug???

    alvast dank
    steel verstandig...........................jat een appel!
    fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

    MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

    #2
    Dan bel je even naar taintronix (www.taintronix.nl) en vraagt naar Rob of Remi. Remi is volledig tech en Rob weet er ook ERG veel vanaf. Deze mensen importeren Robe en zijn door de fabriek opgeleid tot echt technici.

    Call them
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

    Comment

    • kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

      #3
      Heb je niet de verkeerde lampteller, de absolute ipv de resetbare?

      (wilde gok)
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

      Comment

      • Halo
        • Nov 2005
        • 178

        #4
        ik had een mailtje gestuurd naar robe in tsjechie en dat duurde ff...
        wat bleek: ze hadden mijn mailtje zelf al doorgestuurd naar taintronix en van hun kreeg ik heel netjes antwoord:
        ik heb idd de verkeerde teller (in my defense: het staat ook niet erg duidelijk in het boekje)
        maargoed het is gelukt, gisteravond met de eerste 8 alweer een showtje gedraaid (16 down & a day's work) en dan merk je pas goed hoeveel invloed een blinkend schoon lensenpakket en een nieuw lampje hebben.
        was een gevalletje zonnebril op achter de licht tafel

        namens een blije ik bedankt voor het meedenken en zeker ook dank aan taintronix
        steel verstandig...........................jat een appel!
        fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

        MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

        Comment

        Working...