Rookmachine

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cris
    • Oct 2005
    • 61

    Rookmachine

    Hey een tijdje geleden hebben ze een rookmachine van mij op zijn kant neergezeten en was daardoor helemaal volgelopen.

    nou kreeg ik vandeweek een vraag van een stageloper,
    als je de tank naast de rookmachine neer zet kan je dan de machine omhoog laten spuiten.
    (een soort co2 shooter )

    Gr cris
  • Orbis
    • Feb 2004
    • 217

    #2
    ik heb dit al gedaan met een VIPER van het merk LOOK, in die handleiding staat ook dat dit kan en mag, dit toestel is ook helemaal plat achteraan dus lukt perfect.
    Ik weet echter niet of dit ook zomaar kan en mag met andere toestellen...
    sex, drums & rock \'n\' roll

    Comment

    • sjoerd
      • Apr 2004
      • 341

      #3
      je kunt toch ook aan de uitgang een haaks pijpje oid monteren? dan weet je zeker dat je machine goed blijft werken met hetzelfde effect..

      Comment

      • cris
        • Oct 2005
        • 61

        #4
        als je er een pijp aan maak krijg je een opstopping omdatde rook weer vloeibaar (vet) word door dat hij tegen die pijp aan spuit

        zou het met een Antari Z-1500 en een 3000 kunnen

        gr cris

        Comment

        • Baszza91
          • Oct 2005
          • 476

          #5
          Ik heb hier een Z 1200 MKII, maar in de manueel staat duidelijke beschreven dat je dat machine niet meer dan 35 graden (!) mag kantelen. Ik heb zo'n vermoeden dat hij wel verder kan, maar ik vind te dure dingen voor als het misgaat ff een nieuwe te kopen.

          Greetzz
          I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

          Comment

          • DJ_matthias
            • Jun 2005
            • 620

            #6
            als je zekerheid wil dat het kan, zou ik deze aanschaffen Beglec.com -Producten | &nbsp Antari - Z-1020
            speciaal voor jou doeleinden gemaakt
            kan horizontaal of verticaal geplaatst worden.
            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

            Comment

            Working...