J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 5 van de 5 Eerste 1 2 3 4 5

Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk Posts
    Het voert te ver om beide tafels hier in detail te bespreken, maar in een directe setup laat ik het u graag zien.
    Mocht dit verhaal tzt tot een meeting komen dan wil ik daar graag bij zijn . Ik ben erg benieuwd hoever de chamsis nu eigenlijk is..(aangezien ik hem alleen in het begin op de beurs heb gezien). Wat niet wil zeggen dat ik toen al niet onder de indruk was van enkele functies.

met vriendelijke groet,

Lighting
    Nils Berens
    LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marciano Bekijk Posts
    Ik denk niet dat we in dit topic een wedstijd van moeten maken welke tafel de "meeste" opties hebben.
    Denk niet dat Arvid dit bedoeld , ik denk dat hij bedoeld hoeveel functies direkt of via veel omwegen te bereiken zijn......dat is namelijk een van de grote verschillen tussen een PC en een "high end" lichttafel.

Daarnaast geef je aan wat de stelling van Arvid en mij al die tijd is .........

serieuze productie---> serieus materiaal,mensen en dus ook lichttafels

Lighting
    LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Standaard probleem met dvc2

ik heb de demo van daslight virtual controller 2 gedownload en werkt prima met scenes maken enz. maar als ik mijn scenes live ga afspelen en klik de scene aan dan gaan de lampen van alles doen maar wat niet de bedoeling is. kan iemand me helpen?

Forum Rechten