J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 3 van de 5 Eerste 1 2 3 4 5 Laatste

Standaard

Wat bedoel je juist met niet stabiel?
    exit night into LIGHT

Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard

de oudste regel uit ons wereldje..........

VOOR EEN SERIEUSE PRODUKTIE NEEMT MEN EEN SERIEUSE LICHTTAFEL/MATERIAAL PUNT!!!!!!!

alle download lichtsturingen zijn leuk ,maar ze hebben allemaal een serieus probleem als het een grotere set word ,dan gaat het fout. Ik ben nog geen on pc sturing tegen gekomen die, voluit ,(lees: met alle functies actief) een grootte set kan sturen zonder problemen. Kijk naar de opmerkingen als je de 3d uitlaat, een schone start maakt ,etc etc...... te jammer
    Laatst gewijzigd door Lighting; 31-07-08 om 14:32.
    LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lighting Bekijk Posts
    de oudste regel uit ons wereldje..........

VOOR EEN SERIEUSE PRODUKTIE NEEMT MEN EEN SERIEUSE LICHTTAFEL/MATERIAAL PUNT!!!!!!!
    Er zijn zeker PC sturingen die op een serieuze(nuja serieus is relatief) productie kunnen ingezet worden. Je moet dan wel gebruik maken van een goede dedicated PC die juist 'getuned' is, en daar gaat het toch dikwijls mis.

alle download lichtsturingen zijn leuk ,maar ze hebben allemaal een serieus probleem als het een grotere set word ,dan gaat het fout.
    Ik heb geen idee wat je met groot bedoeld, maar tot een 20-tal wappers met wat parren en hier en daar wat LED(je moet natuurlijk geen gigantische matrix LED parren proberen) gaat goed met de meeste PC sturingen.
    Wordt je set groter, ga je ook naar de echt grote tafels moeten gaan kijken.
    Net zoals je met een Prearl ook niet teveel LED wilt sturen of je tafel helemaal vol movingheads wilt staan hebben.

Ik ben nog geen on pc sturing tegen gekomen die, voluit ,(lees: met alle functies actief) een grootte set kan sturen zonder problemen. Kijk naar de opmerkingen als je de 3d uitlaat, een schone start maakt ,etc etc...... te jammer
    Waarom zou je de 3D view willen hebben aanstaan als je effectief aan het operaten bent. Dat ding is bedoeld om op voorhand al wat te kunnen programmeren. Daarom dat een bepaald merk dit ook offline visualiser noemt.
    exit night into LIGHT

Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stekelvarke Bekijk Posts
    Er zijn zeker PC sturingen die op een serieuze(nuja serieus is relatief) productie kunnen ingezet worden. Je moet dan wel gebruik maken van een goede dedicated PC die juist 'getuned' is, en daar gaat het toch dikwijls mis.

Dus als ik het goed begrijp heb jij voor je computersturing een pc waar je niks anders op doet???

Ik heb geen idee wat je met groot bedoeld, maar tot een 20-tal wappers met wat parren en hier en daar wat LED(je moet natuurlijk geen gigantische matrix LED parren proberen) gaat goed met de meeste PC sturingen.
    Wordt je set groter, ga je ook naar de echt grote tafels moeten gaan kijken.
    Net zoals je met een Prearl ook niet teveel LED wilt sturen of je tafel helemaal vol movingheads wilt staan hebben.

Wat je dus zelf al aangeeft je zoekt de sturing bij de klus.

Waarom zou je de 3D view willen hebben aanstaan als je effectief aan het operaten bent. Dat ding is bedoeld om op voorhand al wat te kunnen programmeren. Daarom dat een bepaald merk dit ook offline visualiser noemt.
    Je hebt geen zicht op het podium bijvoorbeeld.

Maar in grote lijnen ben ik het met je eens .
    Wat ik wil zeggen dat mensen niet moeten verwachten dat ze met een sturing van een dubbeltje op de eerst rang kunnen zitten.

Dus:

voor een serieuze productie gebruiken we een serieuze lichttafel/materiaal PUNT!!!!
    Laatst gewijzigd door Lighting; 31-07-08 om 16:13.
    LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Standaard

Inderdaad, een PC die enkel bestemd voor de lichtsoftware, en dus niet je laptop met het hele office pakket, 4 games en nog wat andere programma's.
    Maar in grote lijnen ben ik het met je eens .
    Wat ik wil zeggen dat mensen niet moeten verwachten dat ze met een sturing van een dubbeltje op de eerst rang kunnen zitten.
    Hier ben ik het ook mee eens, dit geld zowel voor PC/software als voor een echte 'tafel'.
    exit night into LIGHT

Forum Rechten