J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 5 Eerste 1 2 3 4 5 Laatste

Standaard

hallo iedereen,

in deze mail zal ik op iedereen even kort reageren

ten eerste zal ik inderdaad op mijn typgedrag letten

even tegen laserguy: nee ik heb het programma gekocht om dat mijn vader in een soort thearer werkt en daar hebben ze een nieuwe computer gekocht om het een en andere met het licht te doen via de computer en daarvoor hadden ze een kastje nodig die van USB naar XLR gaat. en aangezien ik eens wilde kijken wat zon' programma nou precies inhoud hebben we het gekopieerd ( het is maar voor kleine dingentjes dat ze het gebruiken dus het is niet voor live-shows...)

daarnaast heeft het inderdaad geholpen om de andere movinh heads te pakken. maar wat wel raar is is dat ik (aangesloten op 2 scanners en 2 movingheads in het ''theater'' bij mijn vader) met mijn laptop die 4 lampen perfect kan aansturen voor live gebruik omdat ik inmiddels wel het programma onder de knie heb gekregen.

ten slotten bedoelde ik in mijn eerste mail met een ''podium'' bouwen, een podium in het programma, anders is het een klein misverstandje, maar ik heb een pentium celeron M inside. is dat snel genoeg?
    het is een vrij nieuwe laptop met vista en ik denk dat ik hem nu 1,5 maanden heb (nieuw gekocht in de winkel)

mvg,
    mischa

Standaard

Wat voor een visualizer gebruikt DAS light dan?
    Ik heb Magic 3D Easy View van Sunlite en die werkt op
    die slome oude computer van mijn vader foutloos, zelfs in de
    grootste podia die ik heb gemaakt!
    Is het verschil dan zo erg??

JVG

Standaard

Hoi Iedereen,

Nou ik heb dus ook de software van daslight alleen heb ik heel mooi wat trusse gehangen podiumpje erin en dat soort dingen dus nu wilde ik het afdrukken maar het enige wat ik kan in de 3d simulator kan is mijn instellingen veranderen maar dan kan ik niet verder want hij wil niet printen.

Wie o wie weet wat ik moet doen zodat ik wel mooi kan printen.
    In de 3d Simulator.

MVG Wielrennner

Standaard

Op het eerste zicht kan je vanuit de 3D module niet gaan printen. Ik zou zeggen: printscreen nemen, en zo gaan afdrukken...

Standaard

Ja inderdaad dat lukte wel vanuit zijn 3d simulator een printscreentje maken en dan in paint of photoshop plakken en dan kan je wel printen maar ja eigenlijk moet je gewoon kunnen printen in de 3d simulator want waarom zou het er anders tussen staan he .
    Dus wie weet er dan wel hoe het moet

Ingeschreven
    Aug 2000

Standaard

Nee, dat is niet gek en nee, dat kan niet.

Het is een visualisatie programma, het laat zien wat je geprogd hebt.

Wil je software om je productie voor te bereiden, je ideen te verkopen aan je klant, dan is daar uiteraard ook een oplossing voor. Martin showdesigner, Wysiwyg van Castlighting, capture.

Kost wel een veelvoud van een eenvoudige visualizer die voor noppes bij een dongle wordt geleverd, maar denk dat het prijsverschil door de mogelijkgheden en de resultaten voldoende duidelijk zal worden

Forum Rechten