Advies aanschaf movingheads

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Diamond

    Advies aanschaf movingheads

    ..................
    Last edited by Guest; 07-01-10, 11:57.
  • sfvb
    • May 2006
    • 86

    #2
    de robe clubspot ct250 en clubwash ct 250 kosten ietsje meer dan 1000 euri. en zijn hele leuke spots,

    anders kijk eens naar de gpl ypoc

    Comment

    • marciano
      • Feb 2006
      • 164

      #3
      mischien zijn toplite movingheids wat voor jullie want als je een grote movinghead op een hoogte van 2.50 wordt het wel heel laag je ruimte een toplite is 30cm hoog. En de toplite merlin C is er al voor 690 euro

      Toplite | Products / Merlin C

      er zit een 150 lamp in maar hij geeft meer licht dan een normale 150 wat lamp hij zit tussen een 150watt normale lamp en een 250watt in.
      Last edited by moderator; 07-04-07, 12:24.

      Comment

      • fracktone
        • Jan 2007
        • 12

        #4
        Alleen de hoogte van de zaal zecht natuurlijk heel weinig. ook de vloeropervlakte en de indeling is belangrijk voor het bepalen van wat voor verlichting je gebruikt.
        Ook is het belangrijk te weten wat je met de verlichting wilt berijken. Gewoon wat lampen/movingheads er in hangen/zetten is niet altijd een verbetering.
        Ik zou eerst eens met capture 3D aan de gang gaan om te zien wat het effect is. Je kunt de gratis demo versie steeds een half uur gebruiken en zien wat verschillende lichten doen. Download hier:The Official Homepage Of Capture Sweden

        Comment

        • Diamond

          #5
          ..............
          Last edited by Guest; 07-01-10, 11:58.

          Comment

          • marciano
            • Feb 2006
            • 164

            #6
            @ diamond: Voor die toplite ze zijn net nieuw dus wat je mischien het beste kan doen is barndoor bellen om te vragen of ze een een 250watt grote movinghead en een toplite naast elkaar willen hangen. EN dan kan je zelf het verschil zien. En voor die sturing is Daslight mischien iets voor je dan kun je in de live mode een aantal scene;s zetten die de DJ met 1 druk op de knop op je toetsenbord kan wisselen van scene.

            Comment

            • Halo
              • Nov 2005
              • 178

              #7
              heb op de messe nog even staan kijken/praten bij toplite.
              ze komen uit ierland en zijn idd net nieuw.
              product kwam grappig over zag er wel wat goedkoop uit maarja daar is de prijs ook naar, lichtopbrengst vond ik erg goed, er zijn trouwens ook echte 250watt versies van de toplite merlin die kosten zo'n 900euri wisten ze mij te vertellen.
              steel verstandig...........................jat een appel!
              fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

              MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

              Comment

              • marciano
                • Feb 2006
                • 164

                #8
                Je hebt inderdaad de toplite melin C serie dat is een 150watt lamp weet precies wat voor lamp maar erkomt elkgeval een stuk meer licht uit dan een normale 150wat lamp. En je hebt de Toplite merlin BR daar zit een 250 watt lamp in. Ik heb met de toplite Merlin C gewerkt ik verbaasde me over de mogelijkheden van deze lamp. Je moet niet moet geen kwaliteit verwachten net zoals Vari-lite en Highend maar is zeker een lamp die je veel kan voor zijn grote. En wat ook leuk is mischien voor jullie is dat hem in elke kleur kan krijgen.

                Comment

                Working...