J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Standaard

Ik werk ongeveer een anderhalf jaar met de chamsys... zeer tevreden over...

En voor intgeval da ge toch liever op knoppekes duwt, haalt ge u der de pcwing bij..( verkrijgbaar in 2 versies)....

Standaard

ik zou graag willen weten of het mogelijk is om met de entec dmx dongle de virual 3d simulator (van oa sunlite en dashlite) aan te sturen met een lichttafel.

dus dat de show bestuurt word met een tafel, maar je wel een visualisatie op de computer kan zien.

of eventueel met een andere dongle.

Standaard

Ik weet dat ge kunt doen wat gij wilt, met chamsys en wysiwyg...
    Da marcheert perfect....wannerr da ge dan genoeg schermen kunt aansluiten op uwe laptop , dan kunt ge zelfs in visualisatie zien, wat ge onder uwe blind aant programmere zijt...

Standaard

Wij zijn op het moment aan het kijken voor een LanBox.
    De duurste versie kost 550 euro en de software is gratis.
    Veel mogelijkheden, handige software en erg stabiel.
    Wel lijkt het mij handig om een Preh toetsenbord aan te schaffen.
    Als je bijvoorbeeld Cue 1.1 wilt moet je u1.1 typen.
    Een preh toetsenbord kun je programmeren dat kop 1=u dus kun je op knop 1 CUE schrijven en dus je eigen bedieningspaneel maken.

Succes ermee!

Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard

Wij gebruiken DMXcreator, geweldige service die mannen. Je hebt je datasheet van de fixture die je juist nieuw hebt gekocht, wil je die fixture gebruiken dan maken ze voor u de nodige file aan. Gratis. Het programma kost wel wat centen maar dan heb je ook wat. Ben er erg tevreden van. Wil je een eigen fixture aanmaken ook geen probleem dat gaat en kunt het direkt testen. Knap werk. VXCO DMXCreator Lighting Controller
    Laatst gewijzigd door chippie; 09-04-07 om 17:17.

Forum Rechten