J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 4 Eerste 1 2 3 4 Laatste

Standaard

gister in frankfurt geweest en met de vista en de hog gespeelt. leuke tafels alebei, maar anders.

maar mijn voorkeur gaat toch naar GMA

Standaard

@ sompi: ALs freelancers die voor jullie vaak werken vaak met die tafel moeten werken zoou ik op hun advies afgaan als je zelf niet zo veel van licht tafels afweet. maar hier kan je info vinden van eide tafels.

high end roadhog
    Road Hog Console

jands vista (is een pdf bestand)
    http://www.jandsvista.com/downloads/...chure2_web.pdf

Het zijn 2 goede tafels maar het is een vergelijk baar met een audi en mercedes zijn 2 goede auto's alleen de 1 vind een audi beter en de ander een mercedes. De een vind een hog fijn werken en de andere vind een vista een de beste tafel van de 2. Ik zou zeggen overleg goed met je licht operators en neem van beide tafels een demo met al je light operators die moeten er mee werken.
    Laatst gewijzigd door marciano; 05-04-07 om 16:44.

Standaard

Hoi,

Heb deze tafel is goed bekeken en over geinformeerd.

Na talloze slaapeloze nachtjes gehad te hebben heb ik toch beslist een gok te nemen en deze volgende week te bestellen.

De andere opties waren Pearl Expert en GMA

Nu afwachten op leveringstermijn

Standaard

Kingafric,

Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt, mocht je vragen hebben schroom niet te bellen of te mailen.
    En over de levertijd, zover ik het weet gaan we medio Mei leveren.

Groeten,
    Frank Schotman
    High End Systems

Standaard

Frank en de rest,

Ik heb vandaag de eerste keer de roadhog getest gehad.

Voor die prijs echt een manifieke tafel. Ik ga er zeker geen spijt van hebben. Volgende week mag ik ze afhalen. De verdeler had ze nog nodig voor twee demo's .

Nu nog wachten op de beloofde flightcase ze en dan is de roadhog ready to hog on the road. .

Tafel is ook beschikbaar voor losse verhuur..

Standaard

aiai komt dat wel goed axs, hog 3 soft , gaan we een pronostiekje doen op het aantal crashes?
    nu gij en dan ikke weer

Standaard

ik zet een pint in
    en die in is dat hij hem ettelijke keren kan crashe

want die jonge is voor niets anders gebouwd als om lichttafels te late crashe zeker als ge weet dat hij nog maar 1 tafel niet heeft kunnen crashe maar welke da was weet ik nietmeer :$
    Hold on a second, relax and listen...

Forum Rechten