websites

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BUGsy
    • Jan 2006
    • 17

    websites

    Hallo,
    weet iemand misschien de website van easytec? Ik wilde de specs/manual van deze scanner zoeken), maar kan noch via jenh.nl noch via google of de zoekfunctie hier iets vinden.

    Ook zoek ik de website van JB systems. Ik vond wel deze, maar die is van een groothandel.

    En dan de derde: van showtec heb ik wel de website, maar daar staat geen info over deze scanner. Wellicht is hiervan ergens anders wat te vinden?

    Bedankt voor de hulp.
    Last edited by BUGsy; 26-03-07, 22:21.
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    De eerste is inderdaad niet makkelijk te vinden (Easytec).
    De website van JB die je opgeeft is wel degelijk DE website van JB
    Op de site van highlite vind je wel degelijk info over die ravescanner:
    RaveScanner


    This scanner is controllable via 4 DMX channels and has a stylish and attractive design. The 13 gobo?s and 8 colours enable you to create any atmosphere or effect in your venue. Combined with the popular ELC lamp it creates clear and crispy images on any surface.

    Features:
    • 8 colours, 13 gobos
    • 4 DMX channels
    • Adressing by dipswitch
    • Master-Slave function, Audio function


    Technical Info
    Dimensions: 650 x 280 x 300mm (LxWxH)
    Weight: 7 kg
    Lamp: 1x GX5.3 24V/250W (Philips: 80814)
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • BUGsy
      • Jan 2006
      • 17

      #3
      Ah, de ravescanner staat onder Showtec Special Sales en niet scanners. Handig zo'n zoekmachine op een site

      Jammergenoeg geen manual op de manual site van Showtec, waarvan de link op de servicepagina nu overigens weg is. Enig idee of ik die ergens kan downloaden?

      Kon jij de site van Easytec ook niet vinden of zit je me nu alleen lekker te maken dat jij hem wel weet en ik niet

      Comment

      • laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

        #4
        Kon jij de site van Easytec ook niet vinden of zit je me nu alleen lekker te maken dat jij hem wel weet en ik niet
        Zo slecht ben ik nu ook weer niet.
        Ik ben wel zo slecht om als mensen zeggen dat ze iets niet kunnen vinden ik altijd wil controleren of het moeilijk is om vinden of dat het om luiheid gaat.
        Nu in ieder geval is deze Easytec site niet heel makkelijk te vinden (althans niet binnen anderhalve minuut. Laat ons dus maar hopen dat iemand hem wel kent.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

        Comment

        • BUGsy
          • Jan 2006
          • 17

          #5
          Heeft niemand een product van easytec met een manual waar wellicht een website in staat?

          Comment

          • Ralph Hees
            • Nov 2005
            • 183

            #6
            Misschien eens een email sturen naar de verkoop afde3ling van J&H, zei verkopen easytec, dus die zullen ook wel weten wat de site is.

            Comment

            • BUGsy
              • Jan 2006
              • 17

              #7
              Originally posted by J&H
              Niet alle fabrikanten hebben een internetsite, verbazingwekkend....maar waar.
              Nog even een vraag over scans: Bij een scan met strobo functie op de goboschijf ipv via een shutter kan je niet met de gobo's stroben. Zijn er verder nog (technische) nadelen hieraan? Eerder defect, minder snelle strobo of iets dergelijks?
              Dank.

              Comment

              • laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

                #8
                minder snelle strobo of iets dergelijks?
                Dat vind ik vooral inderdaad storend. Ook het feit dat, als je wil stroben, je heel snel nog een reeks gobo's ziet voorbijflitsen is niet zo mooi.
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

                Comment

                Working...