Pan & FX speed MAC250 Entour

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • imported_dre
    • Sep 2002
    • 65

    Pan & FX speed MAC250 Entour

    In de palettes van een MAC250 Entour vind ik de parameter pan speed
    & FX speed terug! Welk nut hebben deze eigenlijk?
    Je kan je movement speed & effect speed toch instellen op je toestel!

    Grtz
  • Lighting
    • Sep 2004
    • 209

    #2
    Originally posted by imported_dre
    In de palettes van een MAC250 Entour vind ik de parameter pan speed
    & FX speed terug! Welk nut hebben deze eigenlijk?
    Je kan je movement speed & effect speed toch instellen op je toestel!

    Grtz
    en als je units 10 meter hoog aan een truss hangen en je moet het wijzigen,ga je dan klimmen en alle units met de hand doen,of doe je dat liever via de DMX??????????

    Lighting
    LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

    Comment

    • mustang1
      • Sep 2006
      • 94

      #3
      Originally posted by Lighting
      en als je units 10 meter hoog aan een truss hangen en je moet het wijzigen,ga je dan klimmen en alle units met de hand doen,of doe je dat liever via de DMX??????????

      Lighting
      Er bestaat zoiets als een Martin MP-2.....
      Mooi spul, he?

      Comment

      • imported_dre
        • Sep 2002
        • 65

        #4
        Was ik ook van plan om te antwoorden .
        Maar als het alleen voor dit is vind ik het een goede
        feature! Niet iedereen beschikt over een uploader op locatie.

        Grtz

        Comment

        • kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

          #5
          Op een dag, als de shape generator van je tafel je in de steek laat omdat een LD iets wil zien wat je daar niet mee kan maken en je hebt het ouderwets geprogrammeerd maar het loopt nog niet echt soepel, dan ga je blij zijn als je je dit topic herinnert.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

          Comment

          • Lighting
            • Sep 2004
            • 209

            #6
            Originally posted by mustang1
            Er bestaat zoiets als een Martin MP-2.....
            Ik hoor dat er nog altijd mensen zijn die denken dat je een lichtshow uitsluitend programmeerd met een shape gen. maarja ze zullen het in de loop van de tijd wel leren

            @kokkie.....de uitzondering op de regel......... en het dus wel begrijpt !!!!!

            @mustang 1 dus als ik het goed begrijp ga jij tijdens een prog.sessie en tijdens je show je dmx onderbreken(de show stil leggen ??!!!!) omdat je de setting van je lampen moet wijzigen.................??????????? het gaat namelijk om het verhaal dat je de setting van je lampen kunt wijzigen tijdens het proggen en draaien van je show dus kan ik niet anders als je SUCCES wensen
            Last edited by Lighting; 10-03-07, 21:17.
            LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

            Comment

            • cornedure
              • Jul 2002
              • 230

              #7
              Amai mannen, slecht geslapen? Druk weekend gehad met een geweldige kater als gevolg? Waar is de hulp gebleven?

              Om op de vraag te antwoorden: Zoals kokkie al vaag aangaf, waren er vroeger slechts een paar consoles waar je in een cue verschillende timings kon invoeren per moving head voor bijvoorbeeld bewegingen. Nog vroeger waren er veel consoles of goedkopere controllers (zoals denk ik de Martin 2308) die helemaal geen timings toelieten.

              Om dit te omzeilen, hebben de meeste fabrikanten extra kanalen toegevoegd, zodat je de snelheid van bewegen of kleurverandering toch kan wijzigen, voila.

              In huidige tijden van uitgebreide FX generatoren heb je ze in principe niet meer nodig. Maar op een Pearl blijft het wel handig, als je tijd hebt tenminste om te programmeren.

              Comment

              Working...