Tap-functie Pearl 2004

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

    Tap-functie Pearl 2004

    Beste mensen,

    Ik ben een paar keer op stap geweest met de Avolites Pearl 2004.
    Bij een heleboel lichttafels heb je een "tap-functie", waarmee je de snelheid kunt aanpassen van je chases.

    Kan dit ook met de Pearl? Ik heb het namelijk niet kunnen vinden, ook niet met de handleiding.... Daarin staat alleen dat je via de wieltjes de snelheid kunt aanpassen.

    Alvast bedankt.
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

    #2
    Het G-plekje niet gevonden?

    Ben er trouwens zeker van dat dat in de manual te vinden is!
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

    Comment

    • Elmo
      • Jun 2006
      • 208

      #3
      Originally posted by axs
      Het G-plekje niet gevonden?

      Ben er trouwens zeker van dat dat in de manual te vinden is!

      yup staat erin hoor, pagina 159 en 40 van de manual die nu op de AVO site staat...

      Comment

      • Mark-LED
        • May 2004
        • 822

        #4
        Originally posted by axs
        Het G-plekje niet gevonden?

        Ben er trouwens zeker van dat dat in de manual te vinden is!
        Was toch het A-plekje?

        Comment

        • Ahmed Al Dayri
          • Oct 2005
          • 354

          #5
          Originally posted by Elmo
          yup staat erin hoor, pagina 159 en 40 van de manual die nu op de AVO site staat...

          Lees het nu ook... 3 keer overheen gelezen

          Mijn dank is groot

          Comment

          • kokkie
            • Nov 2003
            • 1166

            #6
            Blijkbaar al je shows in programm-mode gedraaid en niet in run.

            Sleuteltje af en toe wel gebruiken, want dan schoont hij zijn geheugen op en blijft hij stabiel en snel.
            Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

            Comment

            • Ahmed Al Dayri
              • Oct 2005
              • 354

              #7
              Idd altijd in program mode gedraaid, ik wil graag alles snel kunnen veranderen.

              Is het geheugen opschonen waar je het over hebt, hetzelfde als wanneer je in program mode clear indrukt?

              Comment

              • kokkie
                • Nov 2003
                • 1166

                #8
                Dat kan in run mode ook, gebruik de A-spot (om in AXS zijn terminologie te blijven ) en kies Run mode - takeover in plaats van normal.

                Nee, is niet hetzelfde als clear drukken.
                Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

                Comment

                • William
                  • Oct 2002
                  • 233

                  #9
                  of je "stopt" je chase en drukt hem met door. Vind de tap functie niet altijd even precies.
                  V*L...........punt

                  Comment

                  • voederbietel
                    • Feb 2005
                    • 197

                    #10
                    even iets anders

                    ik heb binnenkort een show met een pearl2004, wat koppen en 16 actieve sunstrips van showtec nou wil ik dus die sunstrips per 2 patchen (dus zou ik uitkomen op 80 dimmerkanalen excl. de andere spots)
                    op een pearl expert kan je volgens mij schakelen naar een andere patch pagina(dus dat je al je swopbuttons in een 2e pagina weer door kan patchen)
                    volgens mij moet dat ook met een 2004 kunnen maare.... hoe?
                    op dit moment kan ik dus tot 60 fixures/dimmers patchen.

                    alvast bedankt
                    Met vriendelijke groet,

                    Frans Jansen

                    Comment

                    • Ahmed Al Dayri
                      • Oct 2005
                      • 354

                      #11
                      Onder het nummeriek gedeelte, staat "pages of fixtures"
                      0, 1, 2, 3

                      Comment

                      • moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5950

                        #12
                        euhm...op dezelfde pagina kan je ook gewoon doortikken hoor....
                        Niet alle fixtures kan je onder een button recallen, maar als je groepjes maakt ( en wie doet dat niet...) maakt dat geen drol uit...

                        Ome Shahid heeft een weergaloze manual geschreven, leest als een goed kinderboek...begin er eens aan!

                        de pdf versie heb ik altijd bij me op laptop....is al meerdere malen erg handy gebleken
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                        Comment

                        • voederbietel
                          • Feb 2005
                          • 197

                          #13
                          Onder het nummeriek gedeelte, staat "pages of fixtures"
                          0, 1, 2, 3
                          kheb niet thuis de beschikking over een 2004 dus zit ik even op de simulator te kijken maar toch vind ik het nog niet helemaal
                          zou je het met iets meer woorden willen omschrijven?
                          voor degenen die het weten zullen nu vast denken: duidelijker kan het niet maar ik mis hem even.

                          euhm...op dezelfde pagina kan je ook gewoon doortikken hoor....
                          Niet alle fixtures kan je onder een button recallen, maar als je groepjes maakt ( en wie doet dat niet...) maakt dat geen drol uit...

                          Ome Shahid heeft een weergaloze manual geschreven, leest als een goed kinderboek...begin er eens aan!

                          de pdf versie heb ik altijd bij me op laptop....is al meerdere malen erg handy gebleken
                          ik probeer altijd problemen eerst op te lossen dus heb de manual er ook al op nageslagen, maar ik kom er toch niet helemaal uit.
                          (ik heb de manual uitgeprint en standart in mijn multicase zitten en klopt hij komt wel eens van pas!

                          hoe je de bovenste rij patcht is het probleem niet maar aangezien je bij de expert een paar knoppen hebt zitten : pages of fixtures zocht ik die ook op de 2004 aangezien ik die nodig heb
                          Met vriendelijke groet,

                          Frans Jansen

                          Comment

                          • CoenCo
                            • Feb 2005
                            • 230

                            #14
                            Bij de Pearl expert zitten de "fixture page"-keys boven het keypad, maar bij de gewone 2000/2004/2008 zitten ze onder het keypad, vlak boven de chase-controlls.

                            Comment

                            • Ahmed Al Dayri
                              • Oct 2005
                              • 354

                              #15
                              ff een plaatje dan maar
                              Link

                              Hoop dat het nu wat duidelijker is.
                              Succes!

                              Comment

                              Working...