WYSIWYG led tube

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dikke Foaf
    • May 2003
    • 618

    WYSIWYG led tube

    Behalve een LED par kan ik geen led tube vinden in de library van WYSIWYG rel.10. Bestaat dit ergens?
  • Halo
    • Nov 2005
    • 178

    #2
    nieuwere versie van wysiwyg?
    steel verstandig...........................jat een appel!
    fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

    MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

    Comment

    • axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

      #3
      Zal morgen even checken, maar volgens mij zitten in r16 ook geen ledtubes, wel pixellines.
      Reden lijkt me ook niet ver te zoeken, door de grote variteit aan ledobjecten (tubes, bollen, kubussen, tegels, vazen, cones...) en de andere uitgebreide mogelijkheden van wyg.

      Meest gebruikte oplossing is gebruik maken van de light emitting surface optie.
      In properties van een object (voor ledtube kan je bv pipe gebruiken) stel je light emittion in in de kleur en DMX-adres dat je wil... et voila.
      Last edited by axs; 21-11-06, 01:48.
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

      Comment

      • Kevin_DM
        • May 2003
        • 577

        #4
        in library onder lights - conventional - LED gebruik ik meestal de LED stick, komt qua lengte etc redelijk overeen met led tube.
        --- watt ever you want ---

        Comment

        • CyberNBD
          • Aug 2000
          • 1318

          #5
          Led tube kan je nabootsen door een pipe van 1mtr en hierop light emission toepassen. Aan die light emission kan je ook channels koppelen en dan kan je hem RGB aansturen. Aansturing voldoet niet 100% aan de gebruikte channels van de echte tubes maar puur voor visualisatie is het prima bruikbaar.
          CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

          Comment

          • William
            • Oct 2002
            • 233

            #6
            Om een oude koe uit de sloot te halen.

            Ik heb een flink aantal pixellines 1044 in wysiwyg getekent.

            Zodra ik ze wil aanzetten in Design mode gaat alles goed maar gaat maar 1 cell branden en niet de hele pixelline. Zie ik iets over het hoofd?
            V*L...........punt

            Comment

            • axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

              #7
              Juiste mode geselecteerd in fixture properties?
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

              Comment

              • William
                • Oct 2002
                • 233

                #8
                jep, staat in mode 3. een andere mode selecteren wil ook niet baten
                V*L...........punt

                Comment

                • Martijn de Groot
                  • Mar 2005
                  • 189

                  #9
                  William, welke versie werk je mee?
                  Voor de rest; release 16 is al zo oud dat er geen personality files voor Led Tubes in zitten, misschien eens upgraden en een subscriptiuon aanschaffen? Zal met deze release ook niet mogelijk zijn om V*L 3500 aan te sturen, hoe kan dat nou?!
                  Als je met up to date spullen wil werken, zul je ook af en toe de software waar je mee werkt moeten upgraden. Wysiwyg heeft inmiddels release 22 voor je klaar staan op hun site.
                  Martijn de Groot
                  wat beweegt mensen die licht bewegen?

                  Comment

                  Working...