Tm-Audio / Light-Co seminars amsterdam arena

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Halo
    • Nov 2005
    • 178

    Tm-Audio / Light-Co seminars amsterdam arena

    net terug, ik dank lightco en tmaudio ik vond het erg interessant vooral de seminar over de wholehog3 en de ipc3, toch binnenkort maar eens middagje achter gaan zitten, wel zonde van de opstartproblemen bij de eerste seminar over digital lighting maargoed maandagochtend he

    ben je ook geweest? zo ja wat vond je ervan?
    steel verstandig...........................jat een appel!
    fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

    MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

    #2
    Originally posted by Halo
    net terug, ik dank lightco en tmaudio ik vond het erg interessant vooral de seminar over de wholehog3 en de ipc3, toch binnenkort maar eens middagje achter gaan zitten, wel zonde van de opstartproblemen bij de eerste seminar over digital lighting maargoed maandagochtend he

    ben je ook geweest? zo ja wat vond je ervan?
    Besteed je middag liever aan een workshop GrandMA, da's dan zinvoller lijkt me. Verder nog interessante producten gezien ?
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

    Comment

    • Halo
      • Nov 2005
      • 178

      #3
      met 1 klein verschil, dat dit geheel gratis was als klant van lightco / tmaudio.

      naja het hele verhaal dl1/dl2 met bijbehorende mediaserver mogelijkheden had ik me eigelijk nog nooit echt in verdiept dus dat vond ik leuk om eens te zien, en het verhaal van (ben even zn naam kwijt) 1 van de oprichters van rosco europe vond ik best interessant alleen snap ik nog steeds niet dat ze die supergel serie (die toch echt bewezen minder snel verbleekt) niet gewoon in lee nummers uitbrengen net als de e-color serie
      steel verstandig...........................jat een appel!
      fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

      MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

      Comment

      • jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

        #4
        Originally posted by Halo
        wel zonde van de opstartproblemen bij de eerste seminar over digital lighting maargoed maandagochtend he
        Ik vond dit juist wel beter. Zo kon hij laten zien hoe snel je die keystone goed instelt, zodat de collage mooi overloopt. Dat is juist bruikbare stof!

        Ik heb me vandaag ook prima vermaakt. De DL.2 was erg gaaf om eens in werking te zien, de info uit zenders&frequenties vond ik erg nuttig en de DiGiCo en Hog3+IPC leuk om daar eens iets van mee te krijgen.
        Het verhaal van ROSCO vond ik meer een verkoperspraatje, maar na de uitleg over de supergel-serie vond ik die serie wel erg interessant i.v.m. de LEE-filters. En waarom E-colour in LEE-codes uitbrengen? Voor zover ik uit het praatje op kon maken, zijn het dezelfde filters (qua opbouw) als LEE, zelfde manier van fabricage dus.

        Morgenavond nog even de rondleiding, daar zit ik toch heel erg naar uit te kijken.

        Comment

        • axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

          #5
          Originally posted by AJB
          Besteed je middag liever aan een workshop GrandMA, da's dan zinvoller lijkt me. Verder nog interessante producten gezien ?
          Verkopers die openstaan voor de de producten van de concurrentie, zijn nog steeds de topverkopers.
          Lijntje ff verdertrekken naar gebruikers, testers en ontwerpers.
          Last edited by axs; 30-10-06, 23:14.
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

          Comment

          • Halo
            • Nov 2005
            • 178

            #6
            ja dat snap ik maar als ze nederland zo graag aan de rosco filters willen krijgen (en dan vooral de supergel lijkt me) waarom brengen ze die dan niet uit in lee nummers, als ik nu kleuren bijkoop koop ik lee omdat ik dat al heb en ik wil geen verschillen.
            als ik iets anders wil wil ik supergel want aan e-color heb ik niks want die zijn hetzelfde als lee dus dan neem ik wel lee.
            supergel is een verbetering maar dan moet ik al die nummers weer uit mn kop gaan leren, en ik niet alleen maar ook alle gasttechnici die ik op bezoek krijg en dat zijn er best veel.
            niet handig dus.
            steel verstandig...........................jat een appel!
            fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

            MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

            Comment

            • jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

              #7
              Originally posted by Halo
              ja dat snap ik maar als ze nederland zo graag aan de rosco filters willen krijgen (en dan vooral de supergel lijkt me) waarom brengen ze die dan niet uit in lee nummers, als ik nu kleuren bijkoop koop ik lee omdat ik dat al heb en ik wil geen verschillen.
              als ik iets anders wil wil ik supergel want aan e-color heb ik niks want die zijn hetzelfde als lee dus dan neem ik wel lee.
              supergel is een verbetering maar dan moet ik al die nummers weer uit mn kop gaan leren, en ik niet alleen maar ook alle gasttechnici die ik op bezoek krijg en dat zijn er best veel.
              niet handig dus.
              Als je echt graag op rosco over zou willen gaan, hebben ze wel posters met vergelijkbare kleuren en de bijbehorende nummers (overzicht dus). Maar dat eeuwige opzoeken is inderdaad niet bepaald snel.

              Straks nog even die rondleiding. TM Audio/LightCo: alvast bedankt voor alles!

              Comment

              • Halo
                • Nov 2005
                • 178

                #8
                Originally posted by jurjen_barel
                Als je echt graag op rosco over zou willen gaan, hebben ze wel posters met vergelijkbare kleuren en de bijbehorende nummers (overzicht dus). Maar dat eeuwige opzoeken is inderdaad niet bepaald snel.

                Straks nog even die rondleiding. TM Audio/LightCo: alvast bedankt voor alles!
                dat snap ik wel maargoed ik hoef niks, zij willen graag verkopen dan vind ik dat zij het mogen aanpassen het wordt mij een te onoverzichtelijk zooitje om met 2 standaards door mekaar te moeten werken
                steel verstandig...........................jat een appel!
                fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

                MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

                Comment

                • johannesV
                  • Dec 2005
                  • 38

                  #9
                  Ik vond het erg intressant, soms was de Rosco Seminar wat moeilijk te verstaan maar toch zeker wat opgestoken!
                  Ook de FLying Pig Seminar was ERG intressant! Ik ben zn naam kwijt maar de engelsman kon erg goed en vermakelijk vertellen, hij is ruim 1,5 uur bezig geweest zonder 1 slok water! Respect en wederom weer veel geleerd!

                  Volgende keer weer!

                  Comment

                  • Frank@highend
                    • Oct 2005
                    • 65

                    #10
                    Originally posted by johannesV
                    Ook de FLying Pig Seminar was ERG intressant! Ik ben zn naam kwijt maar de engelsman kon erg goed en vermakelijk vertellen, hij is ruim 1,5 uur bezig geweest zonder 1 slok water! Respect en wederom weer veel geleerd!
                    De engelsman die jij bedoeld is eigenlijk Amerikaan en heet Tom Erickson, en zijn functie bij High End is Manager van het testteam voor alle Consoles en is gestationeerd in Austin, TX.

                    en ik zal er voor zorgen dat hij de complimenten zal ontvangen.

                    Mvg.
                    Frank Schotman
                    High End Systems

                    Comment

                    Working...