Evolution Hazer HZ-700

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikey_Mike
    • Jun 2005
    • 13

    Evolution Hazer HZ-700

    Kent iemand dit type hazer en of dit merk. Ik geloof namelijk niet dat dit een echt hazer is maar een hazer net zoals de antari z300. ben namelijk naar een kleine hazer op zoek. en ben sinds januari begonnen, maar heb al aardig wat spullen, merk nu dat veel mensen zoals genoeg bescrheven op dit forum ook last hebben van rook. Maar ik gebruik altijd jem vloeistof, en spuit nooit echt veel altijd net genoeg voor mn effecten. nu heb ik een spooky blue laser van 50mw gekocht maar voor het beste effect heb je toch wat rook nodig. daarom wilde ik een hazer kopen. zijn er toevallig ook wat kleinere hazers wat heb geprobeerd te zoeken op dit forum maar kon niet echt veel vinden. een hazer voor feesten tot 300 man zeg maar.

    maar de echte vraag is dus is de evolution hazer wat of toch maar doorsparen
    Een dag zonder muziek, is een dag niet geleefd
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

    #2
    Originally posted by Mikey_Mike
    Kent iemand dit type hazer en of dit merk. Ik geloof namelijk niet dat dit een echt hazer is maar een hazer net zoals de antari z300. ben namelijk naar een kleine hazer op zoek. en ben sinds januari begonnen, maar heb al aardig wat spullen, merk nu dat veel mensen zoals genoeg bescrheven op dit forum ook last hebben van rook. Maar ik gebruik altijd jem vloeistof, en spuit nooit echt veel altijd net genoeg voor mn effecten. nu heb ik een spooky blue laser van 50mw gekocht maar voor het beste effect heb je toch wat rook nodig. daarom wilde ik een hazer kopen. zijn er toevallig ook wat kleinere hazers wat heb geprobeerd te zoeken op dit forum maar kon niet echt veel vinden. een hazer voor feesten tot 300 man zeg maar.

    maar de echte vraag is dus is de evolution hazer wat of toch maar doorsparen
    Ik heb hier ook verschillende hazers gehad (ook voor laser doeleinden), maar voor die ruimtes heb je toch aardige hazers nodig.

    Dan moet je denken aan Le Maitre of MDG machines.

    Ik zou op dit moment een 1500 of 3000Watt machine pakken met een flinke fan ervoor dan krijg je toch mooie dunnen nevel.

    Als vloeistof kan je dan JEM intellifog pakken die is dunner.

    Comment

    • Halo
      • Nov 2005
      • 178

      #3
      antari hz400 werk ik mee (2stuks voor een 400 pers. zaal) en dat gaat heerlijk, erg leuk machientje voor zn prijs
      steel verstandig...........................jat een appel!
      fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

      MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

      Comment

      Working...