NL Handleiding Zero88 Frog

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robert H
    • Jan 2006
    • 378

    NL Handleiding Zero88 Frog

    Het onderwerp is hier al vaker aangesneden en ook op het Frog-support forum komt dit regelmatig terug. Toch heb ik nog geen eenduidig antwoord op een eenvoudige kwestie. Het zit als volgt:

    Ik ben bezig met de Nederlandse vertaling van de Frog-handleiding. In het circuit en op eerdergenoemd forum wordt er regelmatig om gevraagd. Een gast van Zero88 heeft zelfs pennen, t-shirts, stickers en andere Zerozooi in het vooruitzicht gesteld voor degene die deze klus aandurft en voltooid. Dit geldt overig ook voor versies in andere talen, het blijft behelpen bij Zero88 op dat front. Anderzijds zie ik af en toe berichten waarin wordt gesteld dat er al eentje bestaat. De schaarse links die dan in zo'n berichtje staan leveren zonder uitzondering niks op (pagina niet gevonden). Je kunt dus concluderen dat 'ie niet bestaat óf in ieder geval onvolledig was of niet lang online heeft gestaan.

    Kortom, twee korte vragen:

    - Bestaat 'ie al? En zo ja: Hoe komen we eraan?
    - Zo niet: Is er animo voor? Wellicht kan ik anderen hier een groot plezier mee doen...

    Stel dat hier binnen de kortste tijd een flinke zooi (aspirant-) Frog-gebruikers dit initiatief toejuichen, dan heb ik wellicht een beetje meer motivatie om door te zetten. Het is niet zozeer een lastige klus, maar het slokt wel een fikse bult vrije tijd op...
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

    #2
    bestaat die al JAH ik heb er 1tje gehad...aleen kan ik hem niet meer vinden..Helaas
    de groeten SCF

    Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

    Comment

    • Robert H
      • Jan 2006
      • 378

      #3
      Originally posted by soundcheckfrits
      bestaat die al JAH ik heb er 1tje gehad...aleen kan ik hem niet meer vinden..Helaas
      Kon me al niet voorstellen dat er niet iemand aan het knutselen was geweest. Het zijn nog geen 90 pagina's, dus met een beetje doorpezen moet dat te doen zijn.

      Ik laat het dan nog maar eventjes liggen, wellicht laat de Messias hier nog van zich horen :-)

      Comment

      • soundcheckfrits
        • Jan 2005
        • 455

        #4
        ben even aan het speuren geweest, en morgen heb ik de nederlandse handleiding van dat ding.. tenminste het is een samenvatting van dat ding, de meest gebruikelijke handelingen zijn bescheven.

        1 nadeel heb hem aleen op papier..
        de groeten SCF

        Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

        Comment

        • Halo
          • Nov 2005
          • 178

          #5
          ik heb bij p3 een nederlands talige handleiding van een zero88 frog liggen, die is echter niet digitaal, wij hebben deze manual van lightco, dus misschien als je die mailt? ik geen het niet veel kans maar wie weet
          steel verstandig...........................jat een appel!
          fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

          MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

          Comment

          Working...