Handleiding Jands ESP 24

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MikeAir
    • Jul 2006
    • 3

    Handleiding Jands ESP 24

    Wie kan mij helpen aan een goede handleiding voor een Jands ESP 24 lichttafel.
    Ik heb hier wel een heel beknopte manual, maar hiermee krijg ik het niet voor elkaar om een scene of een chase te programmeren.
  • marciano
    • Feb 2006
    • 164

    #2


    staat onder ESP II een user manual en een quick guide

    ik hoop dat je er wat aan hebt

    Comment

    • MikeAir
      • Jul 2006
      • 3

      #3
      Dat is de ESP II, deopvolger van de ESP-serie. Daar is genoeg over te vinden...over de ESP 24 (36 of 48) dus niet.

      Comment

      • marciano
        • Feb 2006
        • 164

        #4
        en jands een mailtje sturen ik denk dat ze er nog wel 1 hebben liggen die ze naar je op kunnen sturen.

        Comment

        • LuxProDeo
          • Feb 2003
          • 245

          #5
          De handleiding staat gewoon op de website van Jands, zij het in het archief gedeelte van de support pagina's.

          (http://www.jands.com.au/download.nsf/archtml of anders via de homepage)

          LuxProDeo

          Comment

          • marciano
            • Feb 2006
            • 164

            #6
            kijk dat is handig hdet leek me al gek dat die manual er niet op zou staan

            Comment

            • MikeAir
              • Jul 2006
              • 3

              #7
              Originally posted by LuxProDeo
              De handleiding staat gewoon op de website van Jands, zij het in het archief gedeelte van de support pagina's.

              (http://www.jands.com.au/download.nsf/archtml of anders via de homepage)

              LuxProDeo
              Dat is 'm inderdaad, maar die had ik dus al. Vrij beknopt als je zo'n hele tafel in 22 pagina's kunt beschrijven.
              Maar ik ben bang dat ik het er maar mee moet doen.

              Toch bedankt!

              Comment

              Working...