Nederlandse handleiding whole hog II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deloitte
    • Sep 2005
    • 135

    Nederlandse handleiding whole hog II

    ejj

    is er iemand op dit forum die over een nederlandse handleiding beschikt van de whole hog II, dit vraag ik omdat ik binnen kort moet lichten voor de band di-rect en je raad het al.... die willen persé dat er een whole hog II staat, maar dan wel met een eigenlicht technicus er op. ik ken de whole hog II wel, heb er al een aantal keren mee "gespeeld". maar ik wil tog ff lekker gaan knallen bij di-rect. dus wie o wie kan mij daar aan helpen,

    alvast bedankt
    gr bram
    voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

    #2
    persee dat er een hog2 staat?? volgens mij nam Andre altijd een jands mee (lichtmensen: kan dat kloppen??)
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

    Comment

    • deloitte
      • Sep 2005
      • 135

      #3
      in hun rider staat een whole hog 2 of een grand MA meer keuze is er niet....

      gr bram
      voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

      Comment

      • axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

        #4
        Nederlandstalige handleiding?
        Engels is en blijft de voertaal in dit wereldje en verder ook voor 80% van alle technische publicaties.

        Cursusje engels is dus misschien beter op zijn plaats.
        Meeste termen zijn trouwens gewoon Engelse termen en maakt het geheel wel leesbaar.

        En verder nog een opmerking.
        Je geeft zelf aan dat ze eigen lichtman meebrengen, can't get the point...

        Succes!
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

        Comment

        • deloitte
          • Sep 2005
          • 135

          #5
          ze nemen GEEN eigen licht man mee.... maar er moet wel een speciale tafel staan. raar maar waar
          voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

          Comment

          • Frank@highend
            • Oct 2005
            • 65

            #6
            Er is inderdaad geen Nederlandstalige handleiding, maar mocht je vragen hebben laat het me dan weten.

            MVG.
            Frank Schotman
            High End Systems

            Comment

            • djrico
              • Mar 2005
              • 20

              #7
              Originally posted by deloitte
              ze nemen GEEN eigen licht man mee.... maar er moet wel een speciale tafel staan. raar maar waar
              Voor zover ik weet is dat ze vaak wel hun eigen lichtman meenemen
              Op het Lustrumfeest van het Coenecoop College in Waddinxveen was dit namelijk ook het geval.
              ===> Let start the party <===

              Comment

              Working...