Hazer vloeistof

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Erik123
    • Jun 2006
    • 1

    Hazer vloeistof

    Ik heb vandaag een antari hz-400 hazer gekocht. Op zich doet hij het maar het duurt lang voordat het effect zichtbaar wordt met bijvoorbeeld een Par of scan (laser is na 3-4 minuten redelijk zichtbaar in een ruimte van 100m3. Ik heb er een kannetje Jem Pro Haze vloeistof bij gekocht. De verkoper zei dat dit goede vloeistof is want wordt ook gebruikt voor de martin (jem) hazers. Volgens het etiket is dit een vloeistof op waterbasis, de handleiding van antari zegt dat vloeistof zowel op water als op oliebasis gebruikt mag worden zolang je ze maar niet mixt. Volgens de handleiding zou je echter speciale vloeistof van Antari moeten gebruiken. De vragen waar ik mee zit zijn:

    - Is de vloeistof van Antari inderdaad beter geschikt voor deze machine
    - Loop ik risico door de JEM vloeistof te gebruiken
    - Maakt het verder uit of de vloeistof op water of oliebasis is en wat maakt het verschil in effect. Met andere woorden, wat is beter.
  • MEEO Licht en Geluid
    • Nov 2005
    • 950

    #2
    Originally posted by Erik123
    Ik heb vandaag een antari hz-400 hazer gekocht. Op zich doet hij het maar het duurt lang voordat het effect zichtbaar wordt met bijvoorbeeld een Par of scan (laser is na 3-4 minuten redelijk zichtbaar in een ruimte van 100m3. Ik heb er een kannetje Jem Pro Haze vloeistof bij gekocht. De verkoper zei dat dit goede vloeistof is want wordt ook gebruikt voor de martin (jem) hazers. Volgens het etiket is dit een vloeistof op waterbasis, de handleiding van antari zegt dat vloeistof zowel op water als op oliebasis gebruikt mag worden zolang je ze maar niet mixt. Volgens de handleiding zou je echter speciale vloeistof van Antari moeten gebruiken. De vragen waar ik mee zit zijn:

    - Is de vloeistof van Antari inderdaad beter geschikt voor deze machine
    - Loop ik risico door de JEM vloeistof te gebruiken
    - Maakt het verder uit of de vloeistof op water of oliebasis is en wat maakt het verschil in effect. Met andere woorden, wat is beter.
    Misschien is Antari vloeistof wel beter voor de machine, maar met JEM vloeistof loop je zeker geen risico. Ik gebruik persoonlijk alleen op waterbasis, om dat op oliebasis altijd zoon troep geeft (voor al bij gladde vloeren! Dan glijd iedereen uit!)

    Dus blijf zo werken
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen

    Comment

    • DJ_matthias
      • Jun 2005
      • 620

      #3
      Originally posted by Erik123
      - Is de vloeistof van Antari inderdaad beter geschikt voor deze machine
      - Loop ik risico door de JEM vloeistof te gebruiken
      - Maakt het verder uit of de vloeistof op water of oliebasis is en wat maakt het verschil in effect. Met andere woorden, wat is beter.
      - kijk eens naar het merk van je hazer het zou echt dom zijn moest antari in z'n handleiding zetten "GEBRUIK JEM VLOEISTOF!"
      Ieder merk prijst z'n eigen producten aan natuurlijk!
      - natuurlijk loop je geen risico... vloeistof is meestal(!niet altijd!) vloeistof, maar die van jem is blijkbaar wel één van de beteren heb ik hier al veel gelezen.
      we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

      Comment

      • FUTereLIGHT
        • May 2006
        • 33

        #4
        Originally posted by Erik123
        Ik heb vandaag een antari hz-400 hazer gekocht. Op zich doet hij het maar het duurt lang voordat het effect zichtbaar wordt met bijvoorbeeld een Par of scan (laser is na 3-4 minuten redelijk zichtbaar in een ruimte van 100m3.
        Wat is de bedoeling???

        wil je echt rook hebben, dan heb je een rookmachine nodig.
        wil je een LICHTE nevel hebben, dan heb je een hazer nodig.
        een hezer staat over het algemeen bijna continu aan en heefd idd eventjes nodig om de hele ruimte te voorzien van een lichte nevel.
        Ik ben FUTereLIGHT en ik werk met Futurelight

        Comment

        • deloitte
          • Sep 2005
          • 135

          #5
          wij beschikken sinds 1 week geleden over een UNIQEU 2 hazer van look, ons is ook verteld om alleen look vloeistof te gebruiken en idd het werkt perfect, de UNIQEU 2 is tot nu toe de beste hazer waar ik mee heb gewerkt

          gr bram
          voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

          Comment

          Working...