Pearl 2004 en mac 250 Krypton

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Bert
    • Apr 2003
    • 270

    Pearl 2004 en mac 250 Krypton

    Hey,
    wij hebben deze beide in gebruik alleen werkt de krypton niet in de extended mode... als je de master full open zet rammelen de macs zeer hard en af en toe beweegt een lamp ongewenst. heeft nog niemand hier problemen mee gehad??? wat is de oplossing of moet ik gewoon effe mailen naar avolites. maar het zou gek zijn met toch redelijk veel pearl gebruikers en mac 250Kr dat nog niemand dit probleem heeft gehad...
    de gewone mode werkt wel maar wil de extended mode ....
    hehe wat een gedoe
  • s142918
    • Apr 2006
    • 111

    #2
    Originally posted by LJ Bert
    Hey,
    wij hebben deze beide in gebruik alleen werkt de krypton niet in de extended mode... als je de master full open zet rammelen de macs zeer hard en af en toe beweegt een lamp ongewenst. heeft nog niemand hier problemen mee gehad??? wat is de oplossing of moet ik gewoon effe mailen naar avolites. maar het zou gek zijn met toch redelijk veel pearl gebruikers en mac 250Kr dat nog niemand dit probleem heeft gehad...
    de gewone mode werkt wel maar wil de extended mode ....
    Beste Bert, dit kan voorkomen wanneer de personality file niet naar behoren is, dat was bij oudere versies het geval. Je kunt vanaf de Avolites website (www.avolites.com) een nieuwe downloaden waarin de fouten opgelost zijn; daar kloppen de kleuren van het kleurenwiel ook beter (in de oude versie zaten deze omgedraaid). Ik heb het meerdere malen werkend gezien op de extended modus. Succes ermee.

    Comment

    • LJ Bert
      • Apr 2003
      • 270

      #3
      ik he de pearl pas 14 dagen en heb de laatste fixture files.... dus zal een bug report moeten indienen
      hehe wat een gedoe

      Comment

      • s142918
        • Apr 2006
        • 111

        #4
        Originally posted by LJ Bert
        ik he de pearl pas 14 dagen en heb de laatste fixture files.... dus zal een bug report moeten indienen
        Dan hebben ze mijn versie blijkbaar nog niet online gezet. Mailen kan naar ed at avolites punt com, hij heeft zeker weten de juiste versies. Ik kan het losse bestand helaas niet meer terugvinden voor je, maar een mailtje naar Avolites lost het ook op.

        Avolites heeft overigens ook een eigen forum, dat werkt wellicht stukken sneller.

        Comment

        • kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

          #5
          Originally posted by LJ Bert
          ik he de pearl pas 14 dagen en heb de laatste fixture files.... dus zal een bug report moeten indienen
          Een foute personality is geen bug hoor!

          In de standaard personality files van de Avolites site zit een Krypton met 14 en 17 parameters. Allebei geprobeerd? Als je ze naast elkaar zet zie je wat er gebeurt als je de verkeerde gebruikt.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

          Comment

          • LJ Bert
            • Apr 2003
            • 270

            #6
            Originally posted by kokkie
            Een foute personality is geen bug hoor!

            In de standaard personality files van de Avolites site zit een Krypton met 14 en 17 parameters. Allebei geprobeerd? Als je ze naast elkaar zet zie je wat er gebeurt als je de verkeerde gebruikt.
            ja ik heb ze beide en de 14 bit mode werkt met de 14 bit personaleity alleen met de personality van de 17 knalaas mode heb ik het probleem. maar heb ondertussen al naar avo gemaild en zal zeker het antwoord hier effe posten...
            hehe wat een gedoe

            Comment

            • kokkie
              • Nov 2003
              • 1166

              #7
              De Krypton heeft alleen maar 2 16 bits modus, de 16 bit en de 16 bit extended.
              Ik heb de personality files naast de manual gehouden en daar is eigenlijk niets mis mee. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat van een spotje dat al zo lang uit is geen goede pers. file op de site van Avo staat, dus ik denk toch dat je naar het programmeren of de Mac moet kijken.

              Maar laat idd maar horen wat het was, ik ben benieuwd.
              Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

              Comment

              • smmeij
                • Aug 2000
                • 110

                #8
                Originally posted by kokkie
                De Krypton heeft alleen maar 2 16 bits modus, de 16 bit en de 16 bit extended.
                Ik heb de personality files naast de manual gehouden en daar is eigenlijk niets mis mee. Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat van een spotje dat al zo lang uit is geen goede pers. file op de site van Avo staat, dus ik denk toch dat je naar het programmeren of de Mac moet kijken.

                Maar laat idd maar horen wat het was, ik ben benieuwd.
                heb je de kryptons zelf wel op de goede modus staan? zijn toch schakelbaar tussen 8 en 16 bit.... Dit kan je op de krytons zelf instellen...
                The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

                Comment

                • driesmees
                  • Apr 2003
                  • 1076

                  #9
                  Wat houdt die extended mode eigenlijk in? Ik heb nemelijk hetzelfde probleem gehad als LJ_Bert, ook MAC Krypton en ook Pearl 2004. Wat een gekraak, net een koffiemolen...
                  [CENTER] [/CENTER]

                  Comment

                  • smmeij
                    • Aug 2000
                    • 110

                    #10
                    Originally posted by driesmees
                    Wat houdt die extended mode eigenlijk in? Ik heb nemelijk hetzelfde probleem gehad als LJ_Bert, ook MAC Krypton en ook Pearl 2004. Wat een gekraak, net een koffiemolen...
                    Bij de 2kperf is het verschil de 8 en 16 bit mode, maar bij de krypton zou ik het niet weten, aan het aantal kanalen verschil te zien zou ik zeggen dat het ook de bit mode is, maar dat is volgens een aantal hier niet zo, dit ik dan maar aanneem.
                    Last edited by smmeij; 10-04-06, 18:01.
                    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

                    Comment

                    • driesmees
                      • Apr 2003
                      • 1076

                      #11
                      Na een beetje research heb ik gevonden dat de extended mode inhoudt dat je intensity en kleuren en zo fijner kan regelen. Dus 16bit voor kleurenwiel en focus e.d.
                      [CENTER] [/CENTER]

                      Comment

                      • LJ Bert
                        • Apr 2003
                        • 270

                        #12
                        Het probleem zou zich blijkbaar alleen voordoen met de oudere software versie van de mac. ik heb van avo een aangepaste personality file gekregen en zal het een dezer dagen eens uittesten.
                        Het zou kunnen kloppen want ik had nog 8 kryptons met oude software maar ga ze normaal volgende week effe updaten.
                        hehe wat een gedoe

                        Comment

                        • Harmen
                          • Sep 2003
                          • 379

                          #13
                          die eerste templates die niet werkte had je gewoon bij de Avo templates site vandaan?
                          heb namelijk net gisteren de patch geladen voor showtje met pearl 2k4 en wat krypton's in extended...

                          Comment

                          • LJ Bert
                            • Apr 2003
                            • 270

                            #14
                            Originally posted by Harmen
                            die eerste templates die niet werkte had je gewoon bij de Avo templates site vandaan?
                            heb namelijk net gisteren de patch geladen voor showtje met pearl 2k4 en wat krypton's in extended...
                            Ja. normaal zou die file moeten werken als je versie 1.5 op je macjes hebt staan. bij 1.4.3 geeft deze problemen
                            hehe wat een gedoe

                            Comment

                            • s142918
                              • Apr 2006
                              • 111

                              #15
                              Ik had voor zowel 1.4.3. als 1.5 dezelfde (aangepaste) file, verder geen problemen mee gehad. Maar wel apart dat Avo die andere file niet online zet in de library aangezien iedereen met dezelfde combinatie hier toch last van zou moeten hebben. Er is ook een versie in omloop waarin de naamgeving van het kleurenwiel niet klopt, let daar ook op.

                              Comment

                              Working...