Haze / talentenjacht

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

    Haze / talentenjacht

    Hoi,

    Voor een talentenjacht binnenkort heb ik een hazer nodig, nou kwam ik op de verhuur afdeling van J&H de Techno-Haze tegen.

    Het podium is 10x6x4 meter.

    Zou één zo'n hazer genoeg zijn? Of kan ik beter een rookmachine neerzetten + een ventilator ervoor/erachter?

    Het is uiteraad zodat de scan bundels wat beter zichtbaar zijn.

    Alvast bedankt
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

    #2
    Ik heb geen ervaring met de techno haze.
    De specs zeggen dat hij 200m3 kan vullen 10x6x4 is 240m3
    Dat is dus meer als 200m3. Maar specs zeggen ook niet alles, dus iemand met ervaring zou uitsluitsel kunnen geven. Ik weet niet wat je zelf voor materiaal hebben, maar eventueel zou je een rookmachine kunnen neerzetten en die als extra gebruiken indien nodig.
    Misschien kan je ook J&H mailen, volgens mij weten ze wel wat hun eigen producten kunnen.
    exit night into LIGHT

    Comment

    • kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

      #3
      Techno haze is gewoon een rookmachientje met een ingebouwde fan. Die kan je zo imiteren met een rookmachine met continu een hele lage output en een (tafel)ventilator.

      Voor mooie haze moet je eens kijken naar een DF50, Swefog of Cirro cracker. Aan één zo'n apparaat heb je zeker genoeg in een zaal tot 1500 man. Gewoon 1 tot 1,5 uur voor aanvang aanzetten. Ze gebruiken niet veel vloeistof dus das het probleem niet, zijn wel bijna 2 keer zo duur dan een F100 rookmachine als je hem gaat huren denk ik.
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

      Comment

      • Ahmed Al Dayri
        • Oct 2005
        • 354

        #4
        Als ik een normale rookmachine + tafel ventilator neem
        Moet ik dan door de ventilator blazen? (met als gevolg dat het helemaal vettig wordt), of de ventilator naast/achter zetten?

        Comment

        • kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

          #5
          gewoon erachter, de rook hoeft niet door de ventilator.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

          Comment

          Working...