Par 64 Voorkeur Lamp

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mobile Light Sound Vision
    • Dec 2005
    • 16

    Par 64 Voorkeur Lamp

    Verwijderd.
    Last edited by Mobile Light Sound Vision; 17-03-08, 18:31.
    Profiel Verwijderen.
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

    #2
    Als het om 50 parren gaat zou ik kiezen voor de 1000W CP61(voor tegenlicht tenminste) met een mooi dimsysteem.
    Is het de bedoeling dat deze vaak verhuurd worden aan kleinere dingen (dus meestal 2 balkjes die verhuurd worden) is het beter om te kiezen voor een DMX-bar met 500W raylight lampen.
    exit night into LIGHT

    Comment

    • Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

      #3
      wat miss ook wel een optie is: Multiparren, Kun je en de bundel regelen en je hebt de opbrengst van een 800-1000 watter bij een verbruik van hpl575 watt lamp. Hierdoor heb je dus altijd de juiste bundel bij je, lensen verwisselen is eenvoudig, kan aan een standaard dmx balk en je hebt het voordeel van kleinere behuizingen. Ok de aanschaf is in eerste instantie duurder maar werken doet het naar hartelust.
      " Bij losse verhuur zou ik niet snel kiezen voor een raylight, aangezien het voor kan komen dat men de lampen de hele avond laten branden met grotere kans op inbranden van je kleurenfilters dan bij een normale "parlamp" "
      Last edited by Watt Xtra; 16-03-06, 23:48.
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

      Comment

      • Studio Moved
        • Dec 2004
        • 75

        #4
        Waarvoor zullen je parren vooral gebruikt worden?

        Kan je geen combinatie maken?

        Bvb 500 w raylights aan dmx-barren voor discobar ed

        Ik dacht ook dat je op dmxbarren een maximum kon instellen voor de hele balk. Zo kun je de, ik dacht 3500 watt, van een dmx bar gebruiken.

        enkele 1000w cp 61 en 62 op harting balken en aan dimmers voor optredens, fuiven en eventueel beurzen.
        Studio Moved

        Comment

        • stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

          #5
          Wat erg handig is als je dimmers gebruikt is dat je ook steeds theater armatuuren, blinders enz kan aansturen met dezelfde dimmers waar ook je parren op hangen. Werk je enkel met DMX barren zal je voor deze dingen een extra dimmer moeten meenemen.
          exit night into LIGHT

          Comment

          • stekelvarke
            • Dec 2004
            • 1062

            #6
            Oppassen voor het inbranden van filters is meer van belang bij korte parren dan bij lange. En er zijn idd ook HT filters verkrijgbaar.
            Raylights zijn inderdaad kwetsbaarder als gewone parlampen(maar al bij al valt het nogwel mee), dus als deze verhuurd worden kan je ook best vragen dat ze deze eerst even late afkoelen.
            Tsja Dimmers, deze heb je van verschillende merken: Avolites,MA maar ook Showtec en een hele hoop andere merken, het hangt ervanaf wat je ermee gaat doen en welke eisen je hebt.
            exit night into LIGHT

            Comment

            Working...