hog 3 pc is gearriveerd. hoop ik

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • masterblaster

    hog 3 pc is gearriveerd. hoop ik

    Even een vraagje ik heb gehoord van iemand van flashlight dat ze een beta versie van hog 3 pc hebben.
    kan iemand mij hier even over informeren als hij of zij iets meer weet.

    MVG
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

    #2
    Originally posted by masterblaster
    Even een vraagje ik heb gehoord van iemand van flashlight dat ze een beta versie van hog 3 pc hebben.
    kan iemand mij hier even over informeren als hij of zij iets meer weet.

    MVG
    Die is er al lang.... heeeeeeeeeellllllllllllllllll lang.
    HOG3PC beta wordt meegeleverd op de iPC... en yup, die hebben ze bij Flashlight Nederland.

    De hog3PC versie, stand alone komt er binnenkort aan.
    Er wordt momenteel namelijk nog druk ge-beta-tested.

    Enne... het blijft een preproductietool, geen speelgoed...
    Last edited by axs; 09-01-06, 17:06.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

    Comment

    • RRik
      • Jan 2006
      • 20

      #3
      Originally posted by axs
      Die is er al lang.... heeeeeeeeeellllllllllllllllll lang.
      HOG3PC beta wordt meegeleverd op de iPC... en yup, die hebben ze bij Flashlight Nederland.

      De hog3PC versie, stand alone komt er binnenkort aan.
      Er wordt momenteel namelijk nog druk ge-beta-tested.

      Enne... het blijft een preproductietool, geen speelgoed...

      Hog3PC is alleen een BETA voor de IPC omdat Highend dan weet wat er precies aan hardware in de Consoles zit.

      Voor de Hog3PC public versie is nog geen Beta beschikbaar! Ben zelf Beta Tester voor Hog3 software, maar op de Beta site is nog geen Hog3PC beschikbaar.


      grt'n

      Rik

      Comment

      • masterblaster

        #4
        ik heb het toch echt zelf op een laptop zien draaien en dat was gewoon windows.
        En even voor axs ik beschouw programma's die groter zijn dan 1 gig toch echt niet als speelgoed.
        Ik vraag me zoieso af hoe jij dit als speelgoed kan zien.
        Ik wil alleen eindelijk een hog 3 gebruiken met mijn widget.
        Aangezien ik al een hog 3 cursus heb gehad bij tenfeet zit ik er dus eigenlijk om te springen.
        Maar mocht van die vent niks zeggen dat hij mij dat heeft laten zien maar goed als er hier zoveel beta testers zijn is dit ook geen geheim meer.

        Comment

        • axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

          #5
          Originally posted by masterblaster
          ik heb het toch echt zelf op een laptop zien draaien en dat was gewoon windows.
          En even voor axs ik beschouw programma's die groter zijn dan 1 gig toch echt niet als speelgoed.
          Ik vraag me zoieso af hoe jij dit als speelgoed kan zien.
          Ik wil alleen eindelijk een hog 3 gebruiken met mijn widget.
          Aangezien ik al een hog 3 cursus heb gehad bij tenfeet zit ik er dus eigenlijk om te springen.
          Maar mocht van die vent niks zeggen dat hij mij dat heeft laten zien maar goed als er hier zoveel beta testers zijn is dit ook geen geheim meer.
          Waarom ik die opmerking van speelgoed erbij zette:
          zijn er hier veel te veel die hogPC enkel gebruiken als speelgoedje om wat rendertjes te maken of wat te pielen met gekraakte versies van wyg ipv het te gebruiken waarvoor het dient. Namelijk: een offline editor!

          Verder:
          Hoop dat je een nieuwe versie van de widget hebt, anders gaat het niet werken. Oude widgets hebben een (betalende) update nodig om te kunnen werken met hog3PC.
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

          Comment

          • masterblaster

            #6
            Nou er staat het hog 3 logo op dat ding en bij aankoop hebben ze gezegd dat ik dat ding in de toekomst kan gebruiken voor hog 3 pc dus ik denk wel dat dat goed zit heb hem nou ongeveer een jaar

            Comment

            • axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

              #7
              Originally posted by masterblaster
              Nou er staat het hog 3 logo op dat ding en bij aankoop hebben ze gezegd dat ik dat ding in de toekomst kan gebruiken voor hog 3 pc dus ik denk wel dat dat goed zit heb hem nou ongeveer een jaar
              Dat staat idd op dat ding... en is ook te gebruiken op hog3. Enkel niet op hog3PC...
              Bij Lightco en Phlippo vielen ze destijds ook uit de lucht toen ik dat meldde en ze hebben dat verder nagegaan.
              En idd... Enkel degenen die gemaakt werden na maart 2005 zijn compatibel met hog3PC.
              De oudere versies hebben een update nodig, al dan niet betalend.

              Is hier trouwens al ergens een topic geopend met die info.
              Op Lightnetwork was de hele discussie hieromtrent gestart.
              Last edited by axs; 10-01-06, 12:10.
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

              Comment

              • RRik
                • Jan 2006
                • 20

                #8
                Originally posted by masterblaster
                ik heb het toch echt zelf op een laptop zien draaien en dat was gewoon windows.
                En even voor axs ik beschouw programma's die groter zijn dan 1 gig toch echt niet als speelgoed.
                Ik vraag me zoieso af hoe jij dit als speelgoed kan zien.
                Ik wil alleen eindelijk een hog 3 gebruiken met mijn widget.
                Aangezien ik al een hog 3 cursus heb gehad bij tenfeet zit ik er dus eigenlijk om te springen.
                Maar mocht van die vent niks zeggen dat hij mij dat heeft laten zien maar goed als er hier zoveel beta testers zijn is dit ook geen geheim meer.
                Ik heb het bij Dutchview ook op een laptop zien draaien! Als je erg handig met computers bent kun je via een Windows programma Hog3PC voor de iPc toch installeren op je windows computer.


                R

                Comment

                • Fons
                  • Sep 2003
                  • 67

                  #9
                  We zijn nog hard aan het werk met Hog3PC

                  Op dit moment is er nog geen publieke beta versie van Hog3PC.
                  We hopen er binnenkort een beschikbaar te hebben.

                  Het klopt dat er een versie van Hog3PC op de iPC draait. (1.3.9). Er zijn mensen die handig genoeg zijn geweest om die eraf te halen en het op hun PC te laten draaien. Dit is een hack en geen officiele versie.

                  De volgende versie van Hog3 Software wordt 1.4. Hierin worden de versie van de Hog3 en Hog3PC gelijk. (Hog 3 is nu op versie 1.3.8.6)

                  We hopen 1.4 in Maart beschikbaar te hebben
                  (let op het woord hopen!)

                  De reden dat Hog3PC nu al wel op iPC draait heeft inderdaad met hardware te maken.: De hardware van de iPC hebben we zelf onder controle maar er zijn ontzettend veel hardware combinaties mogelijk. Iedereen heeft een andere PC Er zal dus veel getest moeten worden.

                  Of bestaande Widgets een update nodig gaan hebben en of hiervoor dan betaald moet gaan worden is nog niet bekend.

                  Groet,

                  Fons

                  European Sales Director
                  High End Systems, Flying Pig Systems
                  fons@highend.com

                  Comment

                  • axs
                    Moderator
                    • Jun 2002
                    • 2687

                    #10
                    Originally posted by Fons
                    Of bestaande Widgets een update nodig gaan hebben en of hiervoor dan betaald moet gaan worden is nog niet bekend.
                    De mensen van R&D Chris en Brad wisten enkele maanden geleden al te bevestigen dat een update van de widgets NOODZAKELIJK is en dat er voor betaald dient te worden...
                    Dit voor ALLE widgets die op de markt zijn gebracht voor maart 2005 en waar ik dus de (on)gelukkige eigenaar van ben.

                    Blijkbaar slechte communicatie tussen marketing/sales en R&D
                    Last edited by axs; 10-01-06, 18:02.
                    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

                    Comment

                    Working...