Probleempje Jands Event408

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

    Probleempje Jands Event408

    Hallo,

    Wie weet wat ik fout heb gedaan....
    Ik kan geen chases meer maken met inteligent licht, parren zijn geen probleem. (Mask en Unmask doe ik allemaal goed, hij pakt de chase alleen niet). Ik bedoel dus een color loop, of een loop effect met de shutter. dat kan dus niet.

    Verder, als ik een pallet aanmaak, (dus bijv. posities weg zet, onder de pallet buttons) dan zijn ineens al mn playback faders hun functies kwijt. Dus als ik al chases onder die schuiven heb zitten, moet ik ze weer opnieuw gaan zoeken en op assign drukken enz enz enz....

    Wat heb ik verkeerd gedaan? Tafel staat gewoon in de Wide mode en Record mode.
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor
  • masterblaster

    #2
    wat doet je nieuwe tafel het nu al niet meer of is dit nog die oude?
    O nee heb geen idee enige wat ik kan bedenken is de hele doos compleet ressetten en dan ook even zorgen dat echt alle stroom eruit is niet dat er ergens nog een geheugentje zijn inhoud blijft behouden

    Comment

    • Ws Soundexpresse
      • Jun 2001
      • 1007

      #3
      Neeej, is geen nieuwe tafel! is de oude, n jaartje of 3oud nu.

      Maar ben bang dat het dan n harde reset gaat worden.....
      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

      Comment

      • masterblaster

        #4
        OW joh ik dacht dat jij dat was die een tijdje geleden op zoek was naar een nieuwe licht tafel en daarvoor meningen vroeg

        Comment

        • stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

          #5
          ja, dat was hij, maar de nieuwe tafel is bedoeld voor een kleinere opstelling meende ik.
          exit night into LIGHT

          Comment

          • Ws Soundexpresse
            • Jun 2001
            • 1007

            #6
            Hey Hallo,

            Idd ze zijn nog bezig met de aanschaf van n ander tafeltje.
            Keuze is nog niet gemaakt, het gaat nu tussen de Futurelight CP512 en de Chamsys PC Wing (futurelight, omdat het 19" is en Chamsys omdat je er veel mee kan)

            Maargoed, ik ga hem na het weekend even n reset geven, en opnieuw "installeren", eens kijken wat hij dan doet.

            Iemand enig idee of ik onder de playback faders, van 2 groepen de dimmer van de headjes weg kan zetten? dus bijv. head 1-3-5 onder 1schuif, en 2-4-6 onder 1 schuif?
            Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

            Comment

            • masterblaster

              #7
              Dat zou ik even niet weten maar denk dat dat wel kan zou alleen even de manier niet weten.
              En ik zou trouwens voor de Chamsys gaan.
              Ik heb hem nog niet vast gekregen en aangezien me dat met een hog 3 al in het eerste kwartier dat ik eraan zat heb gehad vind ik dit toch een erg goede tafel die met een beetje uitleg snel en simpel te gebruiken is.

              Comment

              • Spekkie
                • Dec 2005
                • 41

                #8
                Chamsys is inderdaad echt een super leuk ding :-)
                En als je de hog kent, ben je zeeeer rap met chamsys weg (in het team van chamsys zitten ook enkele ontwikkelaars van hog heb ik vernomen)
                Beter een halve signature...

                Comment

                • Ws Soundexpresse
                  • Jun 2001
                  • 1007

                  #9
                  We hebben de Bootware er opnieuw opgezet, dus n harde reset gegeven, en alle problemen zijn opgelost.

                  Bedankt voor de tips.....

                  Chamsys is het dus niet geworden, puur omdat het compact moest blijven, en ook makkelijk voor mensen die niet echt thuis zijn op dat spul.
                  (jongens die bouwen en breken, en nu tijdens de show ook iets te doen hebben....)

                  Ben nu dus aan het pielen op de futurelight CP512
                  Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

                  Comment

                  • CyberNBD
                    • Aug 2000
                    • 1318

                    #10
                    Wat betreft dimmers van headjes onder playbacks:
                    Dimmer van 1-3-5 100% en recorden naar bijv. master 1
                    Dimmer van 2-4-6 100% en recorden naar bijv. master 2
                    Zou moeten werken, tenminste ik heb een tijdje geleden ff staan rommelen moet zon event en dat leek qua basis aardig t zelfde als hog, alleen dan wat minder functies.
                    Ik ga binnenkort ff wat uitgebreider spelen (leek ons fijne tafel voor de wat "kleinere" shows) met een event en dan zal ik t ook eens proberen. Is wel een functie die absoluut mogelijk moet zijn namelijk.
                    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

                    Comment

                    Working...