Doorlus schuko t4

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

    Doorlus schuko t4

    Hallo,

    Op elk t4 balk vind je naast de 4 dimbare schuko aansluitingen ook nog één extra. Maar is deze ook gezekerd op x aantal ampere? Of kan ik makkelijk een andere t4 hieraan koppelen?

    Alvast bedankt
  • niesten
    • Aug 2004
    • 115

    #2
    De vaste shuko op de T4 is niet appart afgezekerd. Maar door een shuko mag max 16A. Dus ook door de stekker aan de T4. Als je dus een tweede T4 erachter hangt, heb je dus nog (gemiddeld) 8A per T4.
    Ik heb in het verleden wel eens een Botex dimmer (ook 4 x 5A) met 4 x PAR56 500W raylight achter een T4-bar gehangen met 4 x PAR64 650W. Toen ik later het indwendige van de stekker van de T4 onder ogen kreeg, werd ik daar niet vrolijk van.....de stekker was half gesmolten van binnen.
    Dus ik zou het je niet adviseren, tenzij je maar weinig vermogen aan beide T4-bars hangt (max 3800A totaal!).

    Wat ik tegenwoordig wel nog doe is een movinghead van 250W (totaal 400W) achter de T4 hangen.

    Groeten,
    Roger
    Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

    Comment

    • Ahmed Al Dayri
      • Oct 2005
      • 354

      #3
      Dan maar liever een paar extra lijntjes trekken + verdeeldozen dan een boze verhuurder.

      bedankt voor je reactie

      Comment

      • Mark-LED
        • May 2004
        • 822

        #4
        Ik gebruik die uitgang altijd voor de scans, werkt prima.

        Comment

        • djnoegi
          • May 2005
          • 40

          #5
          Ik denk niet dat het ook echt de bedoeling is om hier op te gaan doorlussen met T4-barren. Deze vaste spanningsshuco is bedoeld om kleine dingen op aan te sluiten die constante spanning nodig hebben en waar men niet moet aan kunnen. Voorbeelden zijn: scanners, strobos (300W), puntspotjes die constant moge blijven branden,....

          Comment

          Working...