Stepper motors

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Romi
    • Dec 2005
    • 4

    Stepper motors

    Ten Eerste sorry voor mijn nederlands en ten tweede, sorry om nog over stepper motors in "moving heads" systeem te praten. Ik ben student in een hogeschool (sectie elektriciteit) in Brussel en ik zoek naar alle inlichtingen over de steppers motors binnen een MAC 250 of 500 van Martin nameliik de data van de schepper. Wat is de bedoeling van elke motor ? (2 voor de bewegigen van het hoofd in elke richting, een om de gobos te draieen et om de de focus,zoom aan te passen ??? )
    Ik dank u al voor uw antwoorden

    romignon@euphonynet.be
    Enjoy the good spirit of the night
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

    #2
    wat wil je nou eigelijk??

    ik vindt de vraag erg onduidelijk ik denk dat je bv. martin moet mailen en kijken of je technische gegevens kan opvragen maar als je uitlegt wat je exact weten wil. komen we hier ook een heel eind
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

    Comment

    • Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

      #3
      Heb het hier een beetje lullig neergekalkt, niet zo bedoeld natuurlijk, maar we moeten goed weten Wat je exact voor info wil. anders kunnen we je niet helpen
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

      Comment

      • Romi
        • Dec 2005
        • 4

        #4
        Alles Ok UYS ik moet me better uitdrukken, maar in feit, heb ik al Martin Light France (Technische Departement )gecontacteerd en ze hebben me gezegd dat het onmoggelijk was de data van de fabrikant van de motors te kennen [?]. Ik zou graag een gedetaillerd omschrijving van deze kleine stepping motors krijgen of het minst : het antaal, hun rol, het fabricant (in een MAC 500 bij voorbeeld)

        Voilà, is dat een beetje duidelijker nu ? [|)]

        Mvg