Botex LR-8

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MEEO Licht en Geluid
    • Nov 2005
    • 950

    Botex LR-8

    Hallo mensen,
    Na ruim 8 jaar met veel plezier te hebben gewerkt aan PLS Nederland hebben wij besloten onze volle focus te leggen op onze corebusiness, namelijk het installeren en onderhouden van elektrotechnische, audiovisuele en IT installaties. Het blijft mogelijk voor u als bedrijf de merken Alutruss, Antari, Eurolite, Europalms, Omnilux en Omnitronic via ons aan te […]

    Kan iemand mij zeggen waar die 2 uitschuifbare knoppen voor dienen?

    En voor de rest, jullie mening over dit in mijn ogen gezien, rare apparaat!
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen
  • ljlarzzzie
    • Aug 2003
    • 92

    #2
    de uitschuifbare "knoppen" zijn geen knoppen maar racklights (lampjes dus).
    dit apparaat plaats je boven in je FX rack en deze unit verlicht dus je rack en verdeelt de stroom netjes in dit rack, zorgt voor stroom opslag zodat mocht het voltage te laag worden, dit apparaatje er voor zorgt dat je randapparatuur blijft draaien...

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      citaat:zorgt voor stroom opslag zodat mocht het voltage te laag worden, dit apparaatje er voor zorgt dat je randapparatuur blijft draaien...
      Nou, dat doet dit apparaatje dus NIET. Dit is een pure verdeelbox met overspannings- en overbelastingsbeveiliging met verlichting.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      • MEEO Licht en Geluid
        • Nov 2005
        • 950

        #4
        oky het is dus een soort van schakelpack zonder schakelaars[:P].
        En die knoppen zijn dus lampjes, oky.

        Nu graag nog meningen etz over dit apparaat
        MEEO Audio Licht Rigging,
        Mark van der Werff
        Groningen

        Comment

        • ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

          #5
          Meningen????
          Een racklight is erg handig bij gebruik van bijvoorbeeld je efx rack. Zie je in het doinker toch je equipment die je in je rack hebt steken.
          Effe een vraagje van mijn kant, wat heb je aan meningen als je niet weet waar het apparaat voor dient?

          Comment

          • MEEO Licht en Geluid
            • Nov 2005
            • 950

            #6
            Nou nu ik WEL weet waar die voor dient, en ik hem ook wel handig vind, ga ik hem misschien wel nemen voor bepaalde racks!
            MEEO Audio Licht Rigging,
            Mark van der Werff
            Groningen

            Comment

            Working...