Wachtwoord Showtec showmaster 24/48

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flurk
    • May 2003
    • 409

    Wachtwoord Showtec showmaster 24/48

    Berichten - 15/10/2005 : 20:07:47
    --------------------------------------------------------------------------------

    ik zou graag willen weten hoe je het wachtwoord van de showtec showmaster 24/48 kan wijzigen....
    ik ben namelijk mijn handleiding kwijt en kan er geeneen vinden...
    maar ik dacht er zijn hier wel mense die daar verstand van hebbe...

    groeten dennis

    controller
    Ace


    Netherlands
    Berichten 554
    Berichten - 15/10/2005 : 20:54:29
    --------------------------------------------------------------------------------

    de handleiding kan je opvragen bij jouw leverancier!

    Maar de codes zijn

    Om er in te komen
    Record + 1668

    Om te tafel te legen
    Record + 1423

    --------------------------------------------------------------------------------
    Met vriendelijke groet,

    Beste,
    Ik heb dit item terug geopend daar de vraag van Dennis was of het paswoord kon veranderd worden.Dit staat niet in de manual en kan voor iedereen interressant zijn.
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

    #2
    antwoord: nee kan niet!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • MC Party
      • Sep 2003
      • 481

      #3
      "Kannie ligt op 't kerkhof en Wilnie ligt ernaast!" [8D]
      Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

      Comment

      • Gitarist 62
        • May 2006
        • 278

        #4
        showtec heeft voor zover ik weet de standaardcode 1 6 6 8 Probeer maar eens: houd je de record/shift knop en druk je op de flashbuttons (de knoppen onder de faders) van 1-6-6-8. als je dat hebt gedaan, laat je de record/shift knop los. alle LEDs aan de linkerkant knipperen als het goed is 2x heel snel. ook gaat het LEDje bij de record/shift knop branden. je zit nu in de recordmode.
        ~Clearsound~

        Comment

        • Gitarist 62
          • May 2006
          • 278

          #5
          ff google: http://theatertechniek.glr.nl/Html/U...aster%2024.htm voor een stap voor stap handleiding met foto's..
          ~Clearsound~

          Comment

          • moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

            #6
            17-10-05, 08:10 de vraag...7 minuten een 100% sluitend en tot po de dag van vandaag nog steeds kloppend antwoord....whts the fucking point om hier een paar letters aan te wijden?!?!?!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

            Comment

            • ikke1234
              • Aug 2005
              • 125

              #7
              ik heb ok een vraagje over deze tafel ;
              je kan speed in 5min modus of in 10 min modus zetten
              ik krijg ze echter niet meer terug in 5 min ( ook niet door :
              record modus /3x flash button 5)

              kan iemand me helpen ?

              thnx
              greetz
              niek
              IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
              KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???

              Comment

              • Evelyn
                • Jun 2006
                • 1

                #8
                Je kan het wachtwoord van de showtec showmaster 24/48 wel wijzigen.
                Ik heb mijn eigen 4 cijferige wachtwoord hôr.
                Gewoon ff de handleiding doorlezen hoe dat moet.

                Comment

                • 4uss
                  • Aug 2005
                  • 578

                  #9
                  Dit is de methode:

                  [FONT=Arial]The first time you turn on your unit, the default setting of the Record Code is[/FONT]
                  [FONT=Arial]Flash buttons 1, 6, 6 and 8.[/FONT]
                  [FONT=Arial]You may change the Record Code to protect your programs.[/FONT]
                  [FONT=Arial]1. Enter current Record Code(Flash buttons 1, 6, 6 and 8).[/FONT]
                  [FONT=Arial]2. Press and hold down the Record and Edit buttons at a time.[/FONT]
                  [FONT=Arial]3. While holding the Record and Edit buttons, tap the desired Flash button to[/FONT]
                  [FONT=Arial]enter a new Record Code[/FONT]
                  [FONT=Arial]The Record Code consists of 4 Flash buttons(the same button or different buttons),[/FONT]
                  [FONT=Arial]be sure your new Record Code consists of 4 Flash buttons.[/FONT]
                  [FONT=Arial]4. Enter your new Record Code a second time, all channel LEDs and scene LEDs[/FONT]
                  [FONT=Arial]will flash three times, now the Record Code is changed.[/FONT]
                  [FONT=Arial]5. Exit Record mode. Tap the Rec Exit button while pressing and holding down the[/FONT]
                  [FONT=Arial]Record button, release the two buttons at a time, the Record mode is disengaged.[/FONT]

                  (letterlijk uit de handleiding, de handleiding is hier te vinden:
                  http://www.americandj.com/pdffiles/S...etter(rev).pdf)

                  Comment

                  • Boi
                    • Apr 2004
                    • 541

                    #10
                    De nieuwe codes zijn:
                    Om er in te komen
                    Record + 1568

                    Om te tafel te legen
                    Record + 1323
                    groetjes

                    ___
                    Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

                    Comment

                    • luc2366
                      • Jul 2002
                      • 1161

                      #11
                      en nu gaat de mod ZWAAR de mist in
                      (ik wist zelf ook niet dat het kon, maar daarom hield ik wijselijk m'n bek)

                      Comment

                      • moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5950

                        #12
                        De mist in?

                        Ten tijde van het geven van het antwoord was mijn reactie actueel en correct!
                        Net nog even de handleiding nagelezen die showtec bij deze sturinkjes levert; wordt niet gesproken over een paswoord wat aan te passen is.

                        Wanneer ik een reactie geef is dat altijd op basis van "bij mijn beste weten".
                        Lijkt me bij iedereen zo toch?
                        Dan kan het zijn dat je er naast zit, in die gevallen, weer wat geleerd.

                        beste Luc, bespeur ik een snerende ondertoon in het gebruik van de smileys? in dat geval....Jammer!
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                        Comment

                        • NiTRO
                          • Sep 2002
                          • 677

                          #13
                          Sinds kort is inderdaad de programmeer code veranderd van 1668 naar 1568. Dus mod had gewoon gelijk.

                          Comment

                          • Boi
                            • Apr 2004
                            • 541

                            #14
                            Was niet Mod die dat schreef.
                            groetjes

                            ___
                            Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

                            Comment

                            • luc2366
                              • Jul 2002
                              • 1161

                              #15
                              Originally posted by moderator
                              De mist in?

                              Ten tijde van het geven van het antwoord was mijn reactie actueel en correct!
                              Net nog even de handleiding nagelezen die showtec bij deze sturinkjes levert; wordt niet gesproken over een paswoord wat aan te passen is.

                              Wanneer ik een reactie geef is dat altijd op basis van "bij mijn beste weten".
                              Lijkt me bij iedereen zo toch?
                              Dan kan het zijn dat je er naast zit, in die gevallen, weer wat geleerd.

                              beste Luc, bespeur ik een snerende ondertoon in het gebruik van de smileys? in dat geval....Jammer!
                              we weten allemaal dat deze tafels door x-aantal fabrikanten op de markt wordt gegooid en dat elke fabrikant appart een eigen "vertaling" uit het chinees uitbrengt. Het is dan ook logisch dat deze iet-of-wat verschillend zijn en het dus (zeker als verkoper maar ook als gebruiker) interessant is er 2 (of meer) door te nemen.

                              als iedereen in een forum begint neer te schrijven wat hij denkt (ipv weet) zijn we goed weg... eerlijk, ik wist ook niet dat het kon - maar daarom reageerde ik ook niet.

                              enneuh, heb me idd wat laten gaan met de smileys

                              Comment

                              Working...