Martin 1220

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djnoegi
    • May 2005
    • 40

    Martin 1220

    halo,

    Ik kan bij iemanf voor een goedkope prijs 3 Martin 1220 scanners kopen. Ik krijg er 4 nieuwe extra lampen bovenop. Ik vindt echter weinig informatie over deze scanners op het internet. Kan iemand me informatie geven over deze scanners. (lamp, gewicht, afmetingen, gobos, dmx kanalen,....)

    Koen
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

    #2
    citaat:Geplaatst door djnoegi

    halo,

    Ik kan bij iemanf voor een goedkope prijs 3 Martin 1220 scanners kopen. Ik krijg er 4 nieuwe extra lampen bovenop. Ik vindt echter weinig informatie over deze scanners op het internet. Kan iemand me informatie geven over deze scanners. (lamp, gewicht, afmetingen, gobos, dmx kanalen,....)

    Koen

    wel vreemd dat ik na 1 keertje googelen al direct een paar antwoorden heb gevonden... zo snel opgegeven dan?


    Bruto prijs(ex. BTW): € 1004,75
    Kleur: Zwart
    Lamptype: 1200 W - HMI
    Gobo slots: 4 x indexeerbaar
    Dmx 512: Ja

    Elektrische specificaties:
    Watt: 1200 W

    Maatvoering:
    Gewicht: 53 kg

    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

    Comment

    • joe
      • Jan 2003
      • 446

      #3
      Je hebt ook 1220 die geen DMX hebben.
      Let dus op.


      Comment

      • pilot
        • Nov 2003
        • 267

        #4
        zijn verschillende versies van 1220 xr tot 1220 cmy
        dus even specifieker
        master-qsc en de rest

        Comment

        • djnoegi
          • May 2005
          • 40

          #5
          Ik heb even een beetje meer uitleg gevraagd aan de verkoper. Hij wist mij het volgende te vertellen: Martin roboscan 1220 II R. Deze hebben 2 kleurenwielen, 2 gobowielen waaronder 1 met roterende gobos en een prismafunctie. Zijn er dus mensen die deze in hun bezit hebben en mij hun mening kunnen geven i.v.m. deze scanners? Voordelen en nadelen zijn ook steeds welkom.

          Comment

          • lucken
            • Sep 2002
            • 342

            #6
            Ze hebben een heel smalle lichtbundel, en er komt zeer weinig licht uit voor een 1200watt lamp !

            Comment

            • djnoegi
              • May 2005
              • 40

              #7
              Ze zijn toch reeds verkocht aan iemand anders! Maar ik twijfelde toch doordat ze zo groot waren en zeer veel wegen. en zoals lucken ook zei ze hebben een kleine lichtbundel!

              Comment

              • Banned
                Banned
                • Dec 2003
                • 951

                #8
                ok maar dan wel gebruikt en een produkt dat niet meer gemaakt word !

                Comment

                • dh-showtechnic
                  • Jun 2005
                  • 139

                  #9
                  Dat is het grote probleem nu van deze scanners.
                  Groot en zwaar weinig licht en een ander groot probleem geen onderdelen meer voor te krijgen.
                  dus moet je voor reserve onderdelen alweer een 2e handse kopen en daar de onderdelen uit gebruiken
                  Nieuwe mega drive in show

                  Comment

                  • axs
                    Moderator
                    • Jun 2002
                    • 2687

                    #10
                    topic opgeruimd.
                    Alle commerciele postings en postings met prijzen werden verwijderd.
                    Topic ging over gebruikservaringen en geen prijzendiscussie!
                    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

                    Comment

                    • R. den Ridder
                      • Sep 2000
                      • 1500

                      #11
                      Hoi...geen onderdelen meer voor te krijgen?....okay...ze liggen niet bij de dealer op de hoek, maar met behulp van wat googlen en fairlight had ik zo alle benodigde onderdelen voor deze oude fossielen voorhanden hoor...en idd, weinig licht, maar wel mooie bundel en vel functies voor weinig geld..de gevraagde spots betreffen trouwens de laatste uit de non-dmx serie..heb er nog twee liggen, en alhoewel ik ze weinig gebruik blijven het leuke spots (of iemand moet ze willen ruilen tegen wat theatermeuk)..geld zijn ze niet waard, maar best leuk voor een klein podium die wat intelligents zoekt zonder budget wat toch wat mogelijkheden biedt....verder vertelt www.martin.com/service al heel wat over de lampen!

                      voordeel is dus prijs kwaliteit, nadeel is vooral het gewicht en grootte afgezet tegen de lichtopbrengst (gebruik ze naast een krypton en je gaat bijna huilen....van het lachen dan he)

                      Comment

                      Working...