Smart Moon systeem

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • basj
    • Apr 2005
    • 8

    Smart Moon systeem

    Ik heb een smartmoon systeem binnen gekregen waar 4 smart moon's op elkaar aangesloten kunnen worden van JB systems. Er zit een controller (CA-6) bij die je erop aansluit. Nu heb ik ook een aparte controller (CA-8) erbij gekocht want die zou de CA-6 vervangen. Maar op beide controllers zit een andere aansluiting. En de aansluiting van de C-8 kan dus niet op de smartmoon. Weet iemand waar deze aansluiting zit en of deze controller wel vervangen kan worden???
  • Vervallen

    #2
    Ik zou even contact opnemen met degene die ze je geleverd heeft. Deze moet het geheel toch werkend afleveren

    Comment

    • Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

      #3
      een beetje vreemd.

      De smartmoon system is een compleet systeem die inclusief de CA6S controller geleverd wordt.

      Deze controller dient alleen voor een blackout op je systeem. verder niets.

      De CA8 controller is een controller die bij sommige JB produktren meegeleverd wordt.

      LET WEL dat de CA8 alleen wordt gebruikt op effecten MET DMX funktie.

      de beam system is NIET DMX bestuurbaar. Hij heeft een gesloten systeem.

      Wel vreemd dat je discoboer dit je heeft aangeboden want die CA8 doet helemaal niets op dat systeem.

      in feite heb je 19,00 teveel betaald ( MSS ook wel voor de complete set 235,00 )



      Comment

      Working...