MJS Magnum Scanners Configuratie??

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • J@roen
    • Jun 2004
    • 10

    MJS Magnum Scanners Configuratie??

    Hallo Allemaal,

    Ik beschik over 2 mjs magnum hmi575 scanners met de bijbehorende controller.
    Nu is op één of andere manier de gehele configuratie uit beide scans verdwenen.
    Mij is bekend dat dit er weer in te zetten is dmv een special kastje. Beide scans werken prima, maar de besturing ziet beide scans aan voor 1 en niet 2 verschillende.
    Ik ben opzoek naar iemand die beschikt over dit configuratie-kastje.

    Grtzz Jeroen..
  • keenoncoolstuff
    • May 2003
    • 695

    #2
    Ik weet alleen dat Highlite ze heeft verkocht. Er zijn niet veel bedrijven die deze scanners hadden. Het aantal bedrijven dat de programmer heeft/had is dus nog veel kleiner. Ik ben laatst nog een firma tegengekomen die de programmer had, maar weet helaas geen naam meer. Vraag anders Highlite eens.
    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

    Comment

    • kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

      #3
      Staan de DMX adressenn niet gewoon hetzelfde?
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

      Comment

      • keenoncoolstuff
        • May 2003
        • 695

        #4
        Ja, maar om die te veranderen heb je een externe terminal nodig die je aan je scan hangt. Alleen daarmee kun je je DMX-adres wijzigen.
        All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
        If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

        Comment

        • J@roen
          • Jun 2004
          • 10

          #5
          Het klopt allemaal mannen,
          Ik heb contact gehad met HighLite, ze konden me niet verder helpen.
          Dus ben ik nog niet veel verder en nog steeds op zoek!![8D]

          Comment

          • wimbru
            • Sep 2003
            • 148

            #6
            Nogmaals een bewijs van de filosofie bij Highlite: verkopen, verkopen, verkopen!
            Achteraf: trek uw plan!
            of vuilbak...

            Comment

            Working...