Martin CX-2 welke dmx besturing ??

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bennekom
    • Sep 2005
    • 5

    Martin CX-2 welke dmx besturing ??

    Ik heb 4 martin CX-2's gekocht en ik zou niet weten wat voor soort besturingspaneel moet kopen ?? ik heb ze nu stand alone ook hel erg leuk maar ik heb er leiver zo'n dmx paneel bij maar ik zou niet wten welke Weet iemand mischien wat ik het beste kan kopen ?
  • DjFlo
    • Jun 2003
    • 332

    #2
    Euhm tja alles zou wel kunnen denk ik hangt er meer vanaf of je nog wil uitbreiden en wat je budget is.

    groeten

    floris

    Comment

    • Bennekom
      • Sep 2005
      • 5

      #3
      Ik wil "alles" uit de lamp halen wat hij kan, voor zo weinig mogelijk geld..

      Comment

      • DjFlo
        • Jun 2003
        • 332

        #4
        citaat:Geplaatst door Bennekom

        Ik wil "alles" uit de lamp halen wat hij kan, voor zo weinig mogelijk geld..
        Nou ik bedoelde eigenlijk ga je nog scans kopen in de toekomst want anders kan je beter nu iets meer sparen en dan een beter tafel te kopen.

        Comment

        • Bennekom
          • Sep 2005
          • 5

          #5
          Ik wil er nog 8 parren bij aansluiten en dat is het zon beetejeh

          Comment

          • stekelvarke
            • Dec 2004
            • 1062

            #6
            Voor de scans allen voldoet een schowtec scanmaster of een Martin Freeky(die net een klasse hoger ligt)
            Indien je parren er ook bij wilt(en nog eens makkelijk wilt bedienen) zal je moeten kijken naar
            een Showtec light desk pro 136 of een Behringer lc2412 (lijkt sterk op de MA 12/2) mits je hier wat kreatief progt/patcht moet het zeker lukken.
            Ook kan je naar 2 apparte tafels kijken (en dan de signalen mergen).
            exit night into LIGHT

            Comment

            • showband
              • May 2001
              • 4524

              #7
              ik gebruik voor 4x CX2 en 20x par gewoon een scanmaster. Erkt prima als je het slim aansluit.

              device 1 : kanaal 1 t/m 8 symetrisch 4x 4bar backlight
              device 2,3,4,5 de eerste 4 kanalen elk voor elke CX2
              device 6 : 2x twobar wit frontlicht basisinstelling.

              Als je nu een paar slimme chases maakt kun je elke lamp individueel bijregelen.

              Er zullen er wel een hoop over de nek gaan, maar het werkt al twee jaar prima zo.
              lekker belangrijk!

              Comment

              • Bennekom
                • Sep 2005
                • 5

                #8
                Kan iemand ff een naam geven van een paneel voor alleen de 4 cx-2's ?

                Comment

                • stekelvarke
                  • Dec 2004
                  • 1062

                  #9
                  zo zijn er genoeg,
                  de goedkoopste is waarschijnlijk de al genoemde Showtec scanmaster(en de kopiën), ook een Martin freekie of Lite putter CX 5 is niet mis voor 4 scans. Er zijn natuurlijk nog wat uitgebreidere en grotere sturingen, maar je zij voor zo weinig mogelijk geld.
                  exit night into LIGHT

                  Comment

                  • Bennekom
                    • Sep 2005
                    • 5

                    #10
                    Uhm het zijn geen ook scans maar colourchangers

                    Comment

                    • showband
                      • May 2001
                      • 4524

                      #11
                      @Bennekom.
                      Even duidelijk. Gewoon dit:


                      Is perfecte match voor vier CX2's. Met vier kanalen per stuk moet je geen par-sturingen gebruiken. Al zijn het geen scanners.
                      lekker belangrijk!

                      Comment

                      • LichtNichtje
                        • Nov 2004
                        • 220

                        #12
                        Als je weinig geld wilt investeren in een lichttafel, maar toch alles eruit halen, dan kan je misschien eens kijken voor de chamsys software in samenwerking met de Enttec usb dongle. Voor nog geen 100 euro heb je een profesionele tafel (moet je wel een computer hebben).

                        Het voordeel bij deze tafel is dat je in elk budget een soort tafel hebt. Van de pc versie die ik hier aanhaal, tot een echte tafel met wings...
                        Voor ieder wat wils dus...

                        Comment

                        • ralph
                          Banned
                          • Aug 2000
                          • 2649

                          #13
                          Voor 138 euro issie de man met een werkende oplossing, zou voor dat geld niet gaan pielen met een laptop, pc andere dingen voor zo'n eenvoudige set.

                          Indien gewenst is dat wel een mooie uitbreidingsmogelijkheid!

                          Comment

                          • stekelvarke
                            • Dec 2004
                            • 1062

                            #14
                            citaat:Geplaatst door Bennekom

                            Kan iemand ff een naam geven van een paneel voor alleen de 4 cx-2's ?
                            sorry, ik verwarde me even met de MX serie.
                            Nu wat wil je eigenlijk precies kunnen met de sturing?
                            Meerdere chases tegelijk afspelen,.. ?
                            exit night into LIGHT

                            Comment

                            Working...