18 years Illusion

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LichtNichtje
    • Nov 2004
    • 220

    18 years Illusion

    Heeft er al een iemand een "preview" van 18 years illusion??

    Naar het schijnt gaat het er nog al iets geven.
  • G.P.Fransen
    • Nov 2001
    • 191

    #2
    Jip heb alle plots hier :twisted: gaat idd mega worden!

    (vooral de video natuurlijk :d )

    grtz GP

    Comment

    • Harmen
      • Sep 2003
      • 379

      #3
      en je zou hier niet wat met ons willen delen?

      [)]

      roep eens wat nummers, post eens een foto'tje oid..

      Comment

      • LichtNichtje
        • Nov 2004
        • 220

        #4
        Ja, zou wel leuk zijn om te zien wa we gaan verwachten...

        Comment

        • Carlo Zaenen
          • Jun 2004
          • 34

          #5
          Licht voor zowel Illusion als Studio 54 wordt door EML Productions geleverd. Het lichtontwerp is gemaakt door Geert Vanhout (Night of the Proms) die zelf al het conventioneel licht bediend op een Avolites Sapphire, ikzelf bedien de vari*lites, strobes en rgb led tubes op een Virtuoso. Aantallen : 37 x VL6c, 24 x VL5Arc, 51 x VL2c, 18 x VL2416, 102 x RGB Led Tube, 26 x strobe diversotronics, 34 x colorblaster geni, aangevuld met een hele lijst conventioneel licht.
          Groeten.

          Comment

          • Rookie
            • Nov 2004
            • 104

            #6
            Jaja ik zie het al dat komt weer dik in orde carlo achter de lichttafel mooi plan wss. En aardig wat materiaal! Als er foto's zijn van de opbouw kan je die dan posten in foto forum of een link geven. Grtz
            Er is altijd iets wat je kan bij leren

            Comment

            • LichtNichtje
              • Nov 2004
              • 220

              #7
              Ben eens benieuwd, Illusion is toch altijd een feestje (en met de combinatie Zaenen-Virtuoso moet het ook wel lukken)

              ff offtopic maar is hier iemand op het vasteland die ook wel eens achter de virtuoso staat?

              Comment

              • Carlo Zaenen
                • Jun 2004
                • 34

                #8
                In Belgiƫ werken Erwin Van Lokeren en Koen Depuysseleir (beiden van EML) op een virtuoso en momenteel wordt gekeken om aankomende grote shows (Eurosong for Kids, Clouseau Sportpaleis) eventueel op een virtuoso te doen omdat hog3 vƩƩl te traag blijkt te zijn op grote systemen.

                Comment

                • G.P.Fransen
                  • Nov 2001
                  • 191

                  #9

                  Comment

                  • LichtNichtje
                    • Nov 2004
                    • 220

                    #10
                    vond het eerlijk gezegt een beetje tegenvallen!
                    de muziek stond me niet aan, en de show was ook niet echt wat ik verwachtte

                    Comment

                    • Rv
                      • Feb 2001
                      • 1086

                      #11
                      Als ik hier ook een posting zou mogen maken over studio54. Sorry manneuh, vond het ook daar wat tegenvallen.

                      Ik vond het licht boven publiek persoonlijk vorig jaar veel mooier. Het podium vond ik wel erg goed. Ook het uitlichten van de loges was erg geslaagd. Spijtig was dan ook weer dat er iets mis was met de klank tijdens de acts in het rechtervip-deel. Het duurde ook uren voor het opgelost was. Achja ...

                      Ik vond (maar dat heeft niks met soud&light te maken) de hele avond niet zo geweldig ... VIP was hier absoluut geen VIP ...
                      ____
                      Rv.
                      ____

                      Comment

                      • Rv
                        • Feb 2001
                        • 1086

                        #12
                        Maar ik heb hier ook wel wat foto's zenne
                        []

                        ____
                        Rv.
                        ____

                        Comment

                        • LichtNichtje
                          • Nov 2004
                          • 220

                          #13
                          btw: nog wat renders of showpics??

                          Comment

                          • luc2366
                            • Jul 2002
                            • 1161

                            #14
                            enkele van m'n klanten zijn er ook geweest en zijn teleurgesteld naar huis gekomen: licht was minder goed dan vorig jaar en Tiƫsto hoorde (volgens hen) zeker in de categorie "mindere DJ's" thuis...

                            Comment

                            • Dave C
                              • Apr 2001
                              • 76

                              #15
                              Ik vond het uit proffesioneel oogpunt maar zwak, de gewone bezoeker zal het allemaal worst wezen maar gans het show/licht gebeuren was vrij zwak. Toch zaten der hier en daar ook wel goede dingen in.

                              Minpunten

                              - zwakke lightshow met slechte timing, beetje kermiskleuren soms (ok das smaak van de lj), weinig creativiteit (misch programmeer tijd te kort?). Ook zo goed als geen accenten op muziek en als die er waren man man timing! Misch was dit type evenement totaal de lj zijn ding niet?

                              - laser zwakke introductie (niks rond uitgewerkt wat tochwel mag voor 22 lasers), altijd tzelfde, en in zweefmomenten hakkelige sequences van effecten ipv mooie gepaste waves, cones e.d. Ook nie zo spectaculair buiten het feit dat der 22 waren (ipv de aangekondigde 30)

                              - acts (vuur, stargate) = opvulling, slecht of niet uitgelicht (was bijna niks van te zien) ook altijd tzelfde die acts zijn ondertussen al in alle discotheken/clubs in Belgie te zien geweest net als op andere evenementen.

                              - te zwak geluid, moest u echt al een goede plaats zoeken

                              - pyro paar keer seriues der neffes, ook weeral timing

                              - het team achter de technische booth kwam mij totaal gedemotiveerd over, zij het door te kort aan slaap of andere redenen, der zat weinig samenwerking in tussen de verschillende aspecten (licht, video, laser, pyro) Frank Verstraeten (de zillion man) die de regie deed probeerde door wat instructies te geven maar het resultaat was zwak.

                              Pluspunten

                              - show tussenstukken tusse dj's tot de cooldown met co2+rook (was duidelijk over nagedacht en best knap

                              - flying act + mix regi/wout met synchro video was wel ok(voorafopgenomen? verder gene commentaar )

                              - backdrop videowall met leds was knap

                              - we will rock you moment, klassieker (zillion, versuz en wetek waarnog) maar steeds mooi om te zien, zeker in sportpaleis

                              De muziek viel ook tegen, tiesto was deze keer men ding niet, de illusion dj's brachten mix van jump gekapt met trance ook al niks voor mij.

                              ps: ik weet ook hoe moeilijk het is technische kant dan, om zon ding kwa show en al de rest op 1 lijn te krijgen, men commentaar is dan ook gebaseerd op tgeen ik gezien heb zonder verder te weten van enige problemen wat dan ook.

                              Greetz
                              Dave

                              Comment

                              Working...