colorblaster geni

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SanderH
    • Jan 2005
    • 7

    colorblaster geni

    Beste forummers,


    Ik wil het graag eens over de Geni colorblaster hebben. Deze zijn te huur in België voor maar €10. En kosten ongeveer een 250 euro. Dus zijn ze zeer prijslijk toch voor hoeveel lofs er over geschreven wordt. Graag zou ik hierover jullie mening en ervaringen hiermee wel eens willen hebben.?

    Dan zijn er voor mij ook nog een paar vraagtekens. Welke 10 kleuren bevat deze spot en hoe zit het nu precies met die twee dmx-kanalen? M.a.w. ik zou graag eens een "user manual" zien van dit pruduct.

    Vriendelijke groeten,

    Sander
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

    #2
    Zijn zeker prijsvriendelijk... Valt ookal zeer veel mee te vinden via de zoekfunctie!

    2 kanalen voor kleuren en dimmen. incl. colorscroll

    Kleuren zijn niet al te apart, beetje vasn die standaard kleuren, paars lichtblauw, donkerblauw, rood, oranje, geel, groen en zo kun je nog wel doorgaan.
    Licht is altijd zwaar.

    Comment

    • Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

      #3
      De Geni colorblaster 250 euro ??? Ik kan ze kopen voor 169,00 ....... Wil je weten waar kun je me ff mailen ....

      Het is een leuke kleuren wisselaar zeker voor het geld !

      Comment

      • soundcheckfrits
        • Jan 2005
        • 455

        #4
        wat effe google niet kan doen

        de groeten SCF

        Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

        Comment

        • SanderH
          • Jan 2005
          • 7

          #5


          Deze vond ik ook nog op het internet .. nu is men vraag natuurlijk welke is er de "echte" of ...

          Groeten,

          Sander

          Comment

          • soundcheckfrits
            • Jan 2005
            • 455

            #6
            tja dat weet ik niet stuur een mail naar de fabrikant van dat ding en your w'll see
            de groeten SCF

            Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

            Comment

            • stekelvarke
              • Dec 2004
              • 1062

              #7
              volgens de scanlibrary van daslight zouw de onderste(die van sander) de juiste zijn.
              exit night into LIGHT

              Comment

              • Johan
                • Sep 2000
                • 23

                #8
                Ik zou graag 8 stuks van zo'n colorblasters willen gebruiken als tegenlicht voor een concertje ipv. 2 sixbars parren. Ik vraag me twee dingen af:

                Is die 250W eigenlijk niet wat magertjes? Het gaat om een podium van 8 op 5 meter en frontlicht is ook niet overdreven.

                Hoe snel gebreurt het wisselen van kleuren eigenlijk? Het is waarschijnlijk best eventjes te black-outen tijdens een kleurwissel.

                Groeten

                Comment

                Working...