Surface in WYSIWYG 12

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cf
    • Nov 2004
    • 5

    Surface in WYSIWYG 12

    Hallo Allemaal,

    ook ik ben aan het wyggen geslagen (niet te verwarren met wiggah). Nu wil ik graag een cirkeldoek in een truss hangen om dit een spandoek te laten lijken. Een cirkeldoek tekenen lukt me zie http://www.creative-freedom.nl/beursstand.jpg . Zoals je ziet is het rechte doek in de midden al voorzien van logo.

    Hoe kan ik deze ronde doeken ook voorzien van een logo of afbeelding? Ik heb de doeken opgebouwd uit een cirkel die geconvert is naar 96 surfaces en daardoor ook de afbeelding dus 96 keer laat zien. Moet ik een andere methode gebruiken en zo ja, hoe dan?

    Als iemand me kan helpen zou dat heel gaaf fijn.

    thanks


    Tijn
    kijk, zo moet ie aan en uit;)

    Martijn van Summeren
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

    #2
    is dit wel het goede plaats voor dit topic??
    hoort dit niet bij rigging ect??
    de groeten SCF

    Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

    Comment

    • sparky
      • Apr 2002
      • 2104

      #3
      :-) Een mooiere opmerking om te illustreren dat het idd niet helemaal op de juiste plek staat kon je niet maken, priceless:-)...
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

      Comment

      • cf
        • Nov 2004
        • 5

        #4
        eeeeeuuhhh sorry, ben niet zo bekent met forums en dergelijke, dacht dat dit ook over licht ging

        thanks voor het corrigeren
        kijk, zo moet ie aan en uit;)

        Martijn van Summeren

        Comment

        • LND
          • Jan 2004
          • 100

          #5
          Als de cirkel niet transparent moet zijn (wat hij nu wel is), is de meest eenvoudige manier een surface tekenen, die vlak voor de cirkelvormige surface hangt en daarin het logo laten komen, in de renderings zul je dit niet zien, op het plan speelt dit geen rol...

          En aan de forumfreaks : De inhoud is belangrijker dan de plaats, als het toch zo juist moet zijn, maak dan een WYSIWYG-forum aan ... [xx(]

          Groet,

          Leander

          Comment

          • LuxProDeo
            • Feb 2003
            • 245

            #6
            citaat:Geplaatst door LND
            als het toch zo juist moet zijn, maak dan een WYSIWYG-forum aan ... [xx(]
            [)] http://www.lighting-cad.com/ [)]

            LuxProDeo

            [EDIT: en inmiddels heeft een mod dit topic ook verplaatst naar de licht afdeling van dit forum - waar hopelijk de nodige mensen het bericht See'en zodat de topicstarter wellicht ook Will Get What hij nu eigenlijk wil See'en).

            Comment

            • moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

              #7
              Mensen....niet zo heet gebakerd, onderwerpje is door de modjes zo gemoved naar juiste forum onderdeel....

              Al blijven der altijd lichttechies die live knoppen drukken....op dit forum is live toch echt voor de noise boys
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

              Comment

              • LichtNichtje
                • Nov 2004
                • 220

                #8
                citaat:Geplaatst door LND

                Als de cirkel niet transparent moet zijn (wat hij nu wel is), is de meest eenvoudige manier een surface tekenen, die vlak voor de cirkelvormige surface hangt en daarin het logo laten komen, in de renderings zul je dit niet zien, op het plan speelt dit geen rol...

                En aan de forumfreaks : De inhoud is belangrijker dan de plaats, als het toch zo juist moet zijn, maak dan een WYSIWYG-forum aan ... [xx(]

                Groet,

                Leander
                en aan een surface kun je dus een logo toewijzen door Alt+Enter en dan "surface" te kiezen [:I], indien je het nog niet wist

                Greatss,

                Comment

                • cf
                  • Nov 2004
                  • 5

                  #9
                  een cirkeldoek bestaat uit meedere surfaces en dus ook meerdere afbeeldingen (nl 1 per surface)

                  is er een manier om een cirkeldoek uit 1 surface te tekenen?

                  Misschien is een wyg forum idd wel handig omdat er waarschijnlijk meer mensen problemen hebben met cad programma's als wyg of MSD.

                  Groeten en bedankt,

                  Tijn
                  kijk, zo moet ie aan en uit;)

                  Martijn van Summeren

                  Comment

                  • LichtNichtje
                    • Nov 2004
                    • 220

                    #10
                    citaat:Geplaatst door cf

                    een cirkeldoek bestaat uit meedere surfaces en dus ook meerdere afbeeldingen (nl 1 per surface)

                    is er een manier om een cirkeldoek uit 1 surface te tekenen?

                    Misschien is een wyg forum idd wel handig omdat er waarschijnlijk meer mensen problemen hebben met cad programma's als wyg of MSD.

                    Groeten en bedankt,

                    Tijn
                    Euhm weet eigenlijk niet wat je bedoeld. Ik teken een cirkeldoek altijd uit 1 surface.

                    Comment

                    Working...