Licht park Maastricht

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frenk
    • May 2005
    • 2

    Licht park Maastricht

    Hallo allemaal!
    Gisteren ben ik op een festival in het stadspark van Maastricht geweest. Het was er erg gezellig en tot mijn grote verbazing stond er dit jaar zelfs ook nog een leuk podium! Was van andere jaren niet te zeggen. Het licht zag er echt leuk uit (tenminste naar mijn mening)! Geloof dat er wat van 16 movingheads ophingen en nog wat wit-effecten.
    Nou vraag ik me alleen af wat voor merk movingheads dat dit waren en met welke tafel dit nou werd aangestuurd?? Kon ik zelf niet zo goed bepalen.
    Ik hoop dat iemand die er misschien gisteren ook was me hiermee verder kan helpen! Ik geloof dat dat Demo er het licht en geluid deed. Misschien weet iemand waarmee hun werken? Alvast bedankt!!
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

    #2
    ja, wie weet weet iemand dat....
    Tipje voor het volgende festival/podium wat je gaat bezoeken: de collegae die daar aan het werk zijn die vinden het na afloop en tijdens het festival als je een sappie meenemt (...) meestal geen probleem om je ff meer info te geven, nu is het slechts maar hopen met je knieen op de grond en je kont naar het westen dat er iemand van dit bedrijf rondhobbelt...
    kortom: voortaan op de dag zelf ff iets bijdehanter zijn, dat kan echt geen kwaad
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

      #3
      Of foto's maken, dat gokt wat makkelijker

      Comment

      • stagehand
        • Mar 2005
        • 4

        #4
        Ik wil even reageren op de uitlating van frenk.
        De boogstructuur van het leuk podium was misschien wel mooi maar de afwerking van het geheel was maar droevig ten opzichte van vorig jaar. Hebt ge de afwerking van de wings en de mix-toren al eens bekeken of stond ge aan de toog?

        Comment

        • frenk
          • May 2005
          • 2

          #5
          Nou stagehand... ik zag niet zo snel wat er verkeerd aan was maar goed... zulke dingen zijn ook niet aan de orde bij een verhuurbedrijf!! Dingen als een podium, sidewings, en mixtoren zijn voor rekening van de organisatie maar eigenlijk nog meer van de betreffende firma die het podium en toebehoren levert.
          Maar nogmaal, kan niet echt zeggen dat er iets verkeerd aan was, zal binnenkort hier was foto's plaatsen!
          Mij ging het meer om de de rig van het licht en dat was netjes verzorgd vond ik.

          Comment

          • davehouben
            • Dec 2003
            • 92

            #6
            Ha Frenk! Ten eerste bedankt voor het compliment! Vond het er zelf ook niet slecht uitzien. Was alleen wel jammer dat we niet hoger konden gaan met de constructie, dan was het licht wat beter uitgekomen mah ja. Je kunt niet alles hebben!
            Er hingen inderdaad 16 movingheads in de rig waarvan 8 washlights en 8 spotlights. Allemaal zijn ze van het merk Robe (WL 250xt en SL 250at. Dit alles werd aangestuurd door een Avolites Pearl.
            Verder hing er nog een ACL set, 4 blinders, 4 xolars (Xilver), 4 fourbars en front. Maar dat was jou vast ook al opgevallen!!
            Verder zie ik ook niet echt in wat er mis was met het podium en toebehoren! Is inderdaad ook niet echt onze zaak. Wel hebben we de mixtoren zelf een beetje moeten uitbreiden. Deze was namelijk erg klein en stond al vol nadat de XL200 erin stond! Gelukkig neemt zo'n Avolites wat minder plaats in beslag!!!

            Comment

            • davehouben
              • Dec 2003
              • 92

              #7
              Zo dan maar nog even wat foto's voor de duidelijkheid!





              Comment

              • Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

                #8
                Als ze het nou ook nog gaan doen, kunnen de niet aanwezigen ook meekijken.
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

                Comment

                Working...