Pro Light + Sound / Musik Messe

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martijns
    • Feb 2005
    • 120

    Pro Light + Sound / Musik Messe

    Beste licht forumers,

    Een hoop weten het misschien al, maar een aantal misschien ook niet.
    Vanaf vandaag tot en met zaterdag vind de Pro Light + Sound/Musik Messe weer plaats.

    Mijn vraag was, zijn er nog spectaculaire spullen geintroduceerd op het gebied van licht?[?]

    Ik hoor het wel,

    Groeten

    Martijn
  • tuurKE
    • Jan 2005
    • 252

    #2
    kom net trug van Frankfurt, veel spectaculairs was er niet te zien, veel led. En ook veel Japanse en Chinese imitatieprullen. Voor de rest weinig nieuws onder de zon. Wel enkele mooie stands gezien, vooral die van Robe vond ik netjes.
    Op geluidsgebied de verdere opmars van het digitaal bewerken en versturen van signaal en dat bijna ieder merk intussen een line-arey in zn gamma heeft, maar niks echt nieuw.

    Maar al bij al toch een leuke dag gehad.

    greetz Tuur
    Maar wij hebben.......
    .......chamsys!!

    Comment

    • B-there
      • Oct 2002
      • 272

      #3
      Ik ben ook afgereist naar Frankfurt vandaag..
      De reis op de Deutsche autobahn was weer eens verschrikkelijk... maja. De dag in de messe was wel top.

      En ja, inderdaad veel imitatie spul van de Aziaten. En ook viel me op dat ze die bedrijfjes bijna allemaal aan de zijkant van een hal hadden neergezet.
      Robe's stand was zeer netjes. De stand van Flying Pig vond ik wat leegjes.

      Bart
      <center>-------------------</center>

      Comment

      • Orbis
        • Feb 2004
        • 217

        #4
        belangrijkste nieuws op lichtvlak vond ik de nieuwe mac 700 spot en mac 250 wash toch wel, of hebben jullie die over het hoofd gekeken?
        Verder idd veel (interessant) led spul.

        sex, drums & rock \'n\' roll

        Comment

        • Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

          #5
          was eigenlijk van plan morgen te gaan.

          Met oa de galileo 6x16 processor, de europese 700HP-introductie, de mica ( kleinere zusje van de milo) en een kant-en-klaar array (mvc-5)
          en de nieuwe prijslijst is uit, met de lage dollarstand verrekend.

          liefhebbers om mee te rijden ???

          Comment

          • luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

            #6
            ik ga zaterdag en vertrek uit Leuven.
            Misschien nog plaats over in de wagen...

            Comment

            • tuurKE
              • Jan 2005
              • 252

              #7
              citaat:Geplaatst door Orbis

              belangrijkste nieuws op lichtvlak vond ik de nieuwe mac 700 spot en mac 250 wash toch wel, of hebben jullie die over het hoofd gekeken?
              Verder idd veel (interessant) led spul.

              der waren idd wel wat nieuwigheden te zien, maar niks spectaculairs. denk dat het weer ff zal duren voor er iets totaal nieuws op de markt komt zoals de leds aantal een paar jaar geleden.

              greetz Tuur
              Maar wij hebben.......
              .......chamsys!!

              Comment

              • martijns
                • Feb 2005
                • 120

                #8
                ik ga zaterdag met een bus, die ik geregeld heb met een muziekclub van mij. kunnen evt nog mensen mee, incl. entree 55 euro



                (niet als reclame bedoeld, is niet nodig, is een vrijblijvende reis)

                Comment

                • badboyscrew
                  • Aug 2000
                  • 304

                  #9
                  Ben woensdag geweest, wel wat leuke dingen gezien.
                  Maar irriteerde me mateloos aan de chinese kopiefabriek nog 3 jaar en je moet een tolk meenemen. Ach was erg gezellig in de bar bij sennheijser. tip voor de mensen die nog gaan de koffie bij eaw is slecht zou maar doorlopen.
                  groeten alex

                  Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

                  Comment

                  • PowerSound
                    • Nov 2001
                    • 1892

                    #10
                    Net 3 dagen weggeweest, heel mooie ROBE stand. De nieuwe AT250 Wash gezien, en opengehad (en ook meteen 8 besteld). Ook waren de nieuwe GL series van A&H vrij indrukwekkend. Anders veel chinezen en line arrays overal.
                    PSL Bvba powered by
                    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                    Yahama LS9-32 / MC7L-48
                    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

                    Comment

                    • Croock
                      • Mar 2004
                      • 29

                      #11
                      aangezien ik zowel licht als geluid doe, vond ik de nieuwe dimmer van IES wel interessant. Vrijwel geen brommen meer bij faden.

                      Door een nieuwe techniek hebben ze dit weg weten te werken door op hoge frequenties (40 kHz) te werken.

                      Verder de MAC 700, natuurlijk Maxedia en heel heel veel led.

                      Comment

                      • martijns
                        • Feb 2005
                        • 120

                        #12
                        Ik ben zaterdag ook naar de Messe/Prolight+sound geweest. Het was indrukwekkend hoeveel Led-licht er hing en stond! Een enorme hoeveelheid aan aanbod. Ook vond ik de laser hoek ERG intressant.

                        De Robe stand viel gelijk op met de enorme Trussenstructuur erboven. Knap gedaan!

                        Martin had een hele hoek met diverse budget scans en effecten gecreeerd. Erg slim vond ik! De nieuwe Mania's zijn ook erg grappig voor het geld.

                        Mac 250 Wash en Mac 700 zijn mooi dingen! Goede lichtopbrengst en het design van een Mac 2000.

                        Kortom leuke beurs!

                        Comment

                        Working...