botex t4 barren

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • japio
    • Jan 2005
    • 8

    botex t4 barren

    Wij hebben een probleem met de botex t4 barren. Sinds de laatste klus doen sommige kanalen het niet meer. Waarschijnlijk is er tijdens transport iets mee gebeurd. Zodoende werken er nu enkele dimmerkanalen niet meer. Kan iemand mij uitleggen wat er nu kapot kan zijn. Is het de het dimmerkanaal, of toch iets anders in de bar? Iemand vertelde mij dat het de eindtrappen van de dimmers kunnen zijn. Is dit makkelijk en goedkoop te repareren? Zo ja, hoe?
    Ik heb hier met de zoekfunctie niets over kunnen vinden, dus ik hoop dat het op deze manier lukt!

    Alvast bedank,
  • Fritz
    • Oct 2001
    • 621

    #2
    FF de zekeringen nachecken. Bar resetten wil ook wel helpen, maar denk dat het de zekering is

    Comment

    • Bastisito
      • Sep 2004
      • 185

      #3
      Triac's nog heel?
      Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

      Comment

      • SpaceyDeeJ
        • Sep 2001
        • 876

        #4
        Mmmm een triac gaat niet zo maar door transport kapot. Maar aangezien ik aan de kennis van de poster twijfel, zou ik vooral willen aanraden NIET ZELF TE GAAN KNUTSELEN aan zijn T4's maar deze naar een reparatiepunt terug te brengen....

        (sorry)
        cheers,

        DeeJ

        zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

        Comment

        • ricardoke
          • Oct 2004
          • 136

          #5
          Ik heb denk ongeveer hetzelfde probleem nu, men dimmerbalk is overgeschakeld op een switchbalk [8D]

          Comment

          • rene.derksen
            • Feb 2004
            • 649

            #6
            Dat valt gewoon op te lossen via het menu, weer uit mijn hoofd zo niet hoe. Maar raadpleeg even de handleiding... Je balkje is in ieder geval niet kapot.
            Licht is altijd zwaar.

            Comment

            • moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

              #7
              zoekfunctie...
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

              Comment

              Working...