Spooky Blue V2 Laser - DMX functie

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CaFo
    • Mar 2004
    • 34

    Spooky Blue V2 Laser - DMX functie

    Ik heb een probleem met de DMX functie van de Spooky Blue V2 versie.
    In de V2 zit er een 'interlock' plugje aan de achterkant waarover niks vermeld is in de handleiding.
    Ik gebruik de spooky bv op adres 50, en zet DIP 10 (=Demo mode) AF.

    1) Als ik DMX IN signaal stuur op de spooky, MET de interlock-plug dan werkt hij perfect.

    2) Als ik DMX in signaal stuur op de spooky, ZONDER de interlock-plug, dan werkt er niks. ook geen DMX LED

    3) Als ik DMX IN + OUT aansluit op de Spooky, MET de interlock-plug, dan werkt er niks. (DMX led uit) Alle andere DMX fixtures in dezelfde keten werken wel.

    4) Als ik DMX IN + OUT aansluit op de Spooky, ZONDER de interlock-plug dan werkt hij niet. dmx Led gaat aan maar alle andere DMX fixtures beginnen te flippen.

    Ik heb hetzelfde probleem met al onze V2 spookys.
    De enige manier om dit op te lossen is door een DMX splitter/booster te gebruiken en de spooky op een apparte DMX uitgang te hangen van de booster.
    Iemand een idee?





  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Waarom stuur je deze vraag niet gewoon aan MediaLas? Hebben deftige TD en antwoorden vrij snel. Het is toch te gek daar een topic voor te openen?
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • CaFo
      • Mar 2004
      • 34

      #3
      citaat:Geplaatst door laserguy

      Waarom stuur je deze vraag niet gewoon aan MediaLas? Hebben deftige TD en antwoorden vrij snel. Het is toch te gek daar een topic voor te openen?
      Wou gewoon eerst even weten of nog iemand anders dit probleem ook al is tegengekomen alvorens ik daar de TD van mediaLas mee platschiet.
      Op die manier raakt het probleem ook bekend bij andere mensen.
      Daar dient het forum toch ook voor, niet?
      Als ik gelijkaardige reacties krijg, dan weet ik meteen dat het geen uitzonderlijk geval is, alvorens ik dat meldt aan de constructeur

      Comment

      Working...