Trance Energy

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oversound
    • Dec 2003
    • 218

    Trance Energy

    Goededag,

    Vanacht naar Trance Energy geweest en moet zeggen dat ik het kwa licht en laser in de Mainstage een belabberde boel vond.
    Laser stelde geen moer voor. Hingen/stonden er 6 en die operator liep er gewoon mee aan te kloten.[V] Sloeg helemaal nergens op.
    Bewegend licht was saai. Veel het zelfde. Geen aparte dingen gedaan met hetgeen wat er hing. Decoratie? geen idee kon het niet terug vinden. En ID&T mag het woord ingang nog wel een keer opzoeken in het woordeboek. Was gewoon een nooddeur waar je doorheen moest. Maak er dan even een mooi spandoek ofzo of zet een tent daarneer zodat je beetje het idee dat er een ingang is. Gelukkig wel goed geluid in de zalen en de in charge stage (marco v stage) was erg goed te doen kwa laser, licht en geluid. Alleen jammer dat hier een paar keer de rechter line array uitviel. En sprak Igor S (dj) en die had nogal klachten over 2 van de 3 draaitafels bij die stage. Zou wat mis mee zijn maar wat geen idee.

    Maar goed ik was met gezellige mensen en heb genoten van de muziek zodoende heb ik nog een erg leuke nacht gehad.

    Mischien meer mensen die hier heen waren een mening hierover?

    Groet,
    Emiel

    Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

    #2
    Ik lag ziek in bed...

    Dus ben er helaas niet bij geweest..
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

    Comment

    • moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

      #3
      Bla bla bla klaag en gezeik...prima, maar doelloos!

      Slot door mod, zie lichtforum-foto's voor lopend onderwerp.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

      Comment

      Working...