toppop live

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

    toppop live

    Hoi, foto's komen volgende week, maar daarvoor heb ik eerst jullie hulp nodig...heb een lichtplannetje gemaakt voor toppop en had boven een danspodium wat rozeroods en zeegroen (kleurnumers ff kwijt, en mijn swatchbook ook al) ingepland, nu is dit echter niet helemaal naar mijn zin, heeft niet die '70's look... iemand enig idee? (heb op podia kombi's van 135 met 343 en groen met hard rood, dus' die kan ik niet meer gebruiken...) heb genoeg front en top maar mis nog een opleukertje om het van bovenaf op te vullen (8 maal 500 w raylight).
  • Koen_
    • Dec 2004
    • 1

    #2
    Ik zou een (lichtere) blauw doen naast je 343 maar ja, dat hangt af van wat rozerood en zeegroen is
    131 en 132?

    Comment

    • delighted
      • Jul 2003
      • 420

      #3
      citaat:Geplaatst door Koen_

      Ik zou een (lichtere) blauw doen naast je 343 maar ja, dat hangt af van wat rozerood en zeegroen is
      131 en 132?
      131 is inderdaad een zeegroene-kleur, maar 132 komt toch in de verste verte niet in de buurt van rood.......

      Zelfs niet rozenrood, of zijn die rozen al een jaar of 10 dood????

      Comment

      • Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

        #4
        "rozeroods" niet "rozenrood"

        113/115?

        Comment

        • R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

          #5
          nou...de kleurnrs. ben ik dus ff kwijt..iemand nog een swatchbook over?

          gaat dus om dieproze en zeegroen (zo beter) waarvoor ik wat beters zoek, de podia hoeven niet met elkaar te matchen..JUIST niet zelfs, podia moeten allemaal eigen look krijgen. maar vind de kleuren nu iets te flets om het dixo-inferno te kijgen.

          Comment

          • Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

            #6
            141/113 is wel disco.

            Comment

            Working...